لیسته
0

خرید 38 مدل لانه و قفس پرنده شیک و [لوکس] کوچک و بزرگ با قیمت ارزان

3.5/5 - (2 امتیاز)

قفس پرنده و لانه یکی از وسایل ضروری برای نگهداری پرندگان، در محیط خانه یا کار است. بسیاری از پرندگان با ارزش، مانند طوطی و فنچ را می توانید درون این لانه ها نگه داری کرده و به مراقبت از آن ها بپردازید. خرید این وسیله نیز نیازمند توجه به برخی نکات و مهم ضروری دارد.

قفس پرنده چیست؟ چه کاربردی دارد ؟

قفس پرنده یکی از وسایل ضروری، برای نگهداری پرندگان زیبا و پر سر و صدا است که نیاز به قفس مناسب دارند. پرندگان، نوعی حیوان زیبا و دوست داشتنی هستند که پس از سالها، هنوز هم بسیاری از افراد، به دلیل زیبایی و صدای دلنشین، از پرندگان استفاده می کنند. در این مقاله می خواهیم نکات لازم، برای خرید یک قفس پرنده خوب و مناسب را مرور کنیم.

در خرید قفس پرنده چه مواردی را رعایت کنیم ؟

برای خرید یک قفس پرنده مناسب، باید تعدادی نکته در نظر گرفته شود تا در نتیجه این کار، بهترین گزینه انتخاب و خریداری شود. در اینجا چند نکته مهم، برای تهیه قفس مناسب آورده شده است:

نکته مهمی که باید هنگام خرید قفس، در نظر بگیرید نوع پرنده مورد نظر شماست. در کل، بسته به نوع پرنده خود باید لانه ای بخرید که، پرنده در آن جای بگیرد، تا پرنده در داخل نسبتاً راحت باشد. بسیاری از پرندگان تمایلی به ماندن در قفس و زندانی شدن ندارند، بنابراین پس از حبس شدن، خود را به دیواره قفس می زنند و ابراز ناراحتی می کنند.

نکته ی دیگری که در هنگام خرید قفس باید مورد توجه قرار دهید، ابعاد قفس است. ابعاد مورد نظر باید متناسب با اندازه پرنده انتخاب شود و به طور کلی، پرنده باید بتواند مدت کوتاهی درون آن پرواز کند. هرگز فکر نکنید چون می خواهید یک پرنده را مانند فنچ، در محل کار یا خانه خود نگه دارید، باید لانه کوچکی برای آن درست کنید. اندازه کلی لانه باید به گونه ای باشد که بال های پرنده، به ویژه دم آن، به دیواره های قفس نچسبد. زیرا تنگی لانه باعث عصبانیت و ناراحتی پرنده میشود.

یک نکته دیگر که باید در هنگام خرید قفس، مورد توجه قرار دهید، وزن قفس است. وزن قفس باید متناسب و ایده آل انتخاب شود. نکته ای که باید بدانید این است که، داشتن یک مکان ثابت می تواند برای پرنده ناراحت کننده باشد، پس بنابراین لازم است قفس با وزن مناسب برای پرنده تهیه شود. تا هر از گاهی مکان قفس را تغییر دهیم.

نکات ضروری در خرید قفس پرندگان

نکته دیگری که باید هنگام خرید قفس مورد توجه قرار گیرد، فرم کلی است. امروزه قفس ها در طرح های مختلفی در بازار موجود است، که محبوب ترین آنها قفس های مستطیلی است. البته اگر تمایل به خرید این شکل قفس ها ندارید، می توانید با جستجو در بازار، مناسب ترین قفس را خریداری کنید.

جنس بدنه محصول را می توان در انواع پلاستیکی یا فلزی انتخاب کرد، نکته مهم آن، این است که قفس پرنده باید از کیفیت و دوام خوبی برخوردار باشد. همچنین، اگر می خواهید قفس فلزی خریداری کنید، باید از لانه با جنس استیل ضد زنگ، برای پرنده خود استفاده کنید. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید، فاصله بین میله های موجود در دیواره های لانه است که باید متناسب با اندازه پرنده انتخاب شود.

قفس ایده آل به تجهیزات جانبی، مانند نگهدارنده بذر، نگهدارنده آب، لانه پرنده و تاب پرنده نیاز دارد. شما همچنین باید مکان دسته را در نظر بگیرید. هزینه خرید قفس به موارد ذکر شده در این مقاله بستگی دارد. ما توصیه می کنیم قفس هایی تهیه کنید که متناسب با اندازه پرنده باشد و نه قیمت مد نظرتان !

انواع جدید قفس پرنده و لانه چوبی از جنس MDF و استیل در ابعاد بزرگ و کوچک و طرح های ساده و لوکس در لیست زیر موجود است. بسته به سلیقه خود می توانید بهترین مدل را از بین گزینه های پرفروش زیر، انتخاب و تهیه نمایید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *