لیسته
0

ست کردن مبل طوسی با فرش‌های زیبا ( + جدول رنگی)

5/5 - (1 امتیاز)

ست کردن مبل طوسی با فرش‌های زیبا ( + جدول رنگی)

ست کردن مبل طوسی به همراه یک فرش با رنگ جذاب، دکوراسیون خانه شما را شیک و دلنشین خواهد کرد. مبل طوسی در هر دکوراسیونی خودش را با تمامی رنگ‌ها و الگوها ست می‌کند؛ چراکه رنگ طوسی، رنگ اصلی در قلب یک خانه است. اگر مبل‌های خانه خود را به رنگ طوسی انتخاب کرده‌اید؛ باید بگوییم اولین گام را برای طراحی یک فضای مینیمال و صمیمی برداشته اید. گام بعدی انتخاب یک فرش مناسب برای ساختن یک دکوراسیون جذاب است. ما اینجا هستیم تا به شما در طراحی یک نشیمن شیک و متفاوت کمک کنیم.

ترکیب رنگ توضیحات ترکیب رنگ توضیحات
طلایی لوکس و شاهانه، ترکیب درخشان و جذاب سرمه‌ای لوکس و اصیل، بزرگتر نشان دادن فضا
بنفش مدرن و آرامش‌بخش، نماد شکوه و مدرنیته سبز آرامش‌بخش و شاداب، مناسب برای دکوراسیون مدرن
خاکستری ساده و رمانتیک، فضای متعادل و زیبا کرمی صمیمیت و تعادل، فضای گرم و بزرگتر
گردویی لوکس و متعادل، مناسب برای دکوراسیون ساده و شیک مشکی ترکیب خنثی و مدرن، حس قدرت و شیک
صورتی رمانتیک و فانتزی، فضای بزرگ و مثبت آبی آرام و دلنشین، بزرگتر نشان دادن فضا
خردلی پرانرژی و مدرن، ایجاد فضای شاداب قرمز گرم و هیجان‌انگیز، مناسب برای دکوراسیون جسورانه

چرا مبل طوسی همیشه در دکوراسیون ترند است؟

بدون شک وقتی وارد هر خانه‌ای می‌شویم اولین چیزی که نظر ما را جلب می‌کند؛ دکوراسیون خانه و سلیقه افراد در هماهنگی رنگ‌ها است. اگر مبل منزل شما طوسی است؛ باید بگوییم خوشبختانه امکان ست کردن قالی خانه خود را با رنگ‌های ترند نظیر: طلایی، قرمز لاکی، بنفش، سبز، کرمی، گردویی و… را خواهید داشت. همچنین با ست کردن کوسن مبل با فرش، فضای دلنشین‌تری را برای خانه خود خواهید ساخت.

مبل طوسی و فرش طلایی، ترکیبی باشکوه برای دکوراسیون منزل

در زمان ایران باستان رنگ طلایی به رنگ سلطنتی مشهور بود. قالی‌هایی که به رنگ طلایی بافته می‌شدند قیمت بالایی داشتند. امروزه هم قالی‌هایی که نقش و نگاری از رنگ طلایی دارند بسیار لوکس و زیبا هستند. ترکیب قالی به رنگ طلایی و مبل طوسی یک دکوراسیون شاهانه و جذاب برای خانه شما خواهد ساخت. این ترکیب فوق‌العاده فضای خانه شما را درخشان‌تر می‌کند.

طوسی و بنفش، ترکیبی از سادگی و شکوه در دکوراسیون

قالی با زمینه رنگی بنفش یک ترکیب فوق‌العاده جذاب با مبلمان طوسی است. بنفش با رنگ گرم خود قابلیت تبدیل شدن به یک فضای مدرن برای خانه شما را دارد.

مبل طوسی و فرش بنفش از هوشمندانه‌ترین رنگ‌ها در دکوراسیون است. رنگ طوسی، فرصتی ایده‌آل برای رنگ بنفش فراهم می‌کند تا خودنمایی شگفت انگیزی داشته باشد. رنگ بنفش نمادی از آرامش در کنار مدرنیته بودن است.

به نقل از مدما مگ:

ترکیب فرش با زمینه رنگی بنفش و مبلمان طوسی فضای دلنشین و زیبا برای شما ایجاد میکند و استایل مدرن تری به خانه شما میبخشد.

چگونه با مبل طوسی و فرش خاکستری فضایی شیک و جذاب بسازیم

اگر به دنبال ترکیب رنگ‌هایی با طیف رنگی تقریبا یکسانی هستید؛ رنگ خاکستری برای فرش بهترین گزینه است. تناسب این دو رنگ در کنار هم به ساختن یک فضای رمانتیک و زیبا بسیار کمک می‌کند.

ترکیب رنگ طوسی و خاکستری حس تعادل و زیبایی را به اعضا خانواده هدیه می‌دهد. این دو طیف رنگی فضای مدرن و بی‌نظیری را کنار هم به ارمغان می‌آورند.

جذاب‌ترین ترکیب رنگی برای دکوراسیون؛ مبل طوسی و فرش سرمه‌ای

اگر برای خرید به قالی فروشی مراجعه کرده باشید؛ متوجه خواهید شد طرفداران قالی سرمه‌ای چقدر زیاد هستند. اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید و فضای خانه‌تان کوچک است؛ انتخاب رنگ فرش به رنگ سرمه‌ای یک انتخاب ایده‌آل است که فضای خانه شما را بزرگتر نشان می‌دهد.

تلفیق رنگ طوسی و سرمه‌ای یک دکوراسیون لوکس برای خانه شما خواهد ساخت. قالی به رنگ سرمه‌ای نماد اصالت و استحکام است. این ترکیب از بهترین و هماهنگ‌ترین رنگ بازی‌ها در هر دکوراسیونی است.

رازهای ست کردن مبل طوسی با فرش سبز برای فضایی لوکس

اگر به روانشناسی رنگ‌ها ایمان دارید؛ بدانید رنگ سبز آرامش را به خانه شما هدیه می‌دهد. شما با انتخاب فرش خود به رنگ سبز، فضایی آرام و اطمینان بخش برای خانه خود خواهید ساخت. حتی اگر بتوانید در کنار فرش سبز کوسن‌های خانه خود را نیز در طیف‌های مختلف رنگ‌ سبز نظیر: سبز تیره، سبز یشمی و… انتخاب کنید؛ دکوراسیون مدرنی خواهید ساخت.

یکی از ویژگی‌های رنگ سبز شاداب بودن آن است. اگر قالی خانه خود را به رنگ سبز انتخاب کنید؛ شاهد انعکاس و درخشش رنگ سبز در دکوراسیون خانه خود خواهید بود.

ترکیب مبل طوسی و سفید

با ست کردن مبل طوسی و فرش کرمی، خانه‌ای مجلل بسازید

رنگ کرمی از جمله رنگ‌های گرم محسوب می‌شود. ترکیب دو رنگ کرمی و طوسی در چیدمان منزل باعث تعادل در فضای خانه شما خواهد شد. این دو رنگ در کنار هم حتی فضای خانه شما را بزرگتر جلوه خواهد داد.

تلفیق رنگ گرم و خنثی بدون شک بی‌نظیر خواهد بود. قالی به رنگ کرم در هر خانه‌ای نماد صمیمیت و وقار است. اگر زمینه قالی شما به رنگ کرمی است؛ بدانید بدون تردید بهترین ترکیب را با مبل طوسی برای خانه خود انتخاب کرده‌اید.

چطور مبل طوسی و فرش گردویی دکوراسیون شما را متحول می‌کند؟

رنگ گردویی از رنگ‌های لوکس و زیبا است. در هر خانه‌ای که این رنگ مشاهده شود؛ می‌توان به سلیقه بی‌نظیر اهالی خانه پی برد. مبل طوسی و فرش به رنگ گردویی ملایمت و تعادل را به خانه شما هدیه می‌دهد.

مبل طوسی با فرش مشکی، ترکیبی چشم‌نواز برای دکوراسیون مدرن

همیشه دو رنگ خنثی و آرام یک ترکیب ایده‌آل می‌سازند. اگر تصمیم دارید قدرت را در دکوراسیون خانه خود جاودانه کنید هرگز از ترکیب طوسی و مشکی غافل نشوید. فرش خود را به رنگ مشکی انتخاب کنید تا تلفیق آن با رنگ طوسی بی‌نظیرترین رنگ‌ها باشد.

شما با تلفیق اکسسوری به رنگ‌های نقره‌ای یا طلایی یک دکوراسیون مدرنیته خواهید داشت. اگر بتوانید کوسن مبل‌های منزلتان را با رنگ‌های سفید و نقره‌ای انتخاب کنید؛ فضای باشکوهی از رنگ‌های ترند خواهید ساخت.

از خنثی تا مجلل، راز موفقیت دکوراسیون با مبل طوسی و فرش صورتی

اگر طرفدار رنگ‌های فانتزی برای دکوراسیون منزل خود هستید؛ رنگ صورتی را انتخاب کنید. رنگ صورتی یک فضای رویایی برای شما به همراه دارد.

به نقل از فرش شاه عباسی:

استفاده از فرش‌های رنگارنگ مانند صورتی، برای اتاق خواب یا جلوی تلویزیون، گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

فرش صورتی یک فضای شاد به خانه شما می‌دهد. رنگ صورتی نماد انرژی مثبت است. اگر به ایجاد یک فضای رمانتیک و جذاب علاقه دارید؛ رنگ صورتی را برای خانه خود انتخاب کنید تا ضمن بزرگتر کردن فضای خانه خود، حس آرامش را به خانه خود بیاورید.

ست مبل طوسی و فرش آبی

شما با انتخاب رنگ آبی برای فرش خانه خود، حس خنثی بودن را از خانه خود دور خواهید کرد. اگر به چیدمان خانه‌های ایرانی دقت کنید اغلب دکور آبی روشن چیده اند. این رنگ فضایی آرام و لطیف برای اعضای خانواده ایجاد می‌کند.

رنگ آبی آرامش عجیبی به همه می‌دهد. برخی عقیده دارند اگر دکور خانه خود یا رنگ قالی خانه‌شان به رنگ آبی باشد در کنار بزرگتر نشان دادن فضای خانه، ظاهر دکور شیک‌تر خواهد بود.

خانه هیجانی با مبلمان طوسی و فرش قرمز

اگر به دنبال هیجان هستید و می‌خواهید این هیجان را در تمام زندگی خود حتی در دکوراسیون منزلتان پیاده کنید؛ رنگ قرمز را فراموش نکنید. قرمز یکی از رنگ‌های گرم و جذاب برای ترکیب شدن با رنگ طوسی است.

اگر اهل بازی با رنگ‌ها هستید؛ حتما رنگ طوسی و قرمز را انتخاب کنید. این دو ترکیب در هرجایی که باشند عجیب به دل می‌نشینند و همه را به وجد می‌آورند.

ست کردن مبل طوسی به همراه یک فرش با رنگ جذاب، دکوراسیون خانه شما را شیک و دلنشین خواهد کرد. مبل طوسی در هر دکوراسیونی خودش را با تمامی رنگ‌ها و الگوها ست می‌کند؛ چراکه رنگ طوسی، رنگ اصلی در قلب یک خانه است. اگر به دنبال خرید مبل راحتی هستید، انتخاب رنگ طوسی می‌تواند گامی هوشمندانه برای ساختن فضایی مینیمال و مدرن باشد. برای خرید مبل راحتی با کیفیت و طراحی زیبا، آف دکور (offdecor)، یکی از بهترین گزینه‌هاست. مبل طوسی با فرش‌های متنوع و جذاب ترکیب فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند که می‌تواند دکوراسیون شما را به سطحی جدید ببرد.

ست مبل طوسی

سخن آخر

نکات ست کردن فرش با مبل طوسی را در این محتوا بررسی کردیم و از آنجایی که رنگ طوسی یک رنگ خنثی است، می‌تواند به راحتی با هر دکوراسیون و الگویی سازگار شود. مبل طوسی با رنگ‌هایی مانند: طلایی، قرمز لاکی، بنفش، سبز، کرمی، گردویی، آبی، صورتی، مشکی و… به راحتی ست می‌شود و می‌توانید از رنگ‌های زیادی استفاده داشته باشید.

به طور کلی مبلمان طوسی برای دکوراسیون مینیمال و مدرن بسیار ترند هستند. زیرا این رنگ در ترکیب با رنگ‌های سفید و مشکی می‌تواند یک دکوراسیون مینیمال را به بهترین شکل ممکن رقم بزند. اگر این رنگ را برای مبلمان خود انتخاب کنید، جهت انتخاب رنگ پرده، فرش و سایر عناصر موجود در پذیرایی با محدودیت خاصی مواجه نمی‌شوید و دست شما برای انتخاب رنگ‌های متنوع باز است.

 

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *