لیسته
0

خرید 40 مدل کاور میز اتو فانتزی کوچک و بزرگ [نسوز] با قیمت ارزان

5/5 - (2 امتیاز)

کاور میز اتو وسیله ای ساده برای مراقبت و همچنین زیبایی میزهای اتو است. یکی از وسایل مهم در منزل میز اتو است. برای اینکه میز زیبا و مرتب باشد، باید از کاور استفاده کنید. این کاور در برابر حرارت مقاوم است و رنگ ها و طرح های متفاوتی دارد. پیشنهاد می کنیم برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با خرید این محصول به خاطر داشته باشید.

ویژگی های یک کاور میز اتو خوب چیست ؟

قابلیت شست و شو

امروزه کاور میز اتو رنگ ها و طرح های متنوعی دارد. کاورها قابلیت نصب آسانی دارند، هم به راحتی می توانید آن را روی میز بکشید هم به راحتی می توانید آن را از میز جدا کنید و بشویید.

طراحی و جنس کاور

میز اتو اندازه و ابعاد مختلفی دارد . پس کاور هم، در سایز های متفاوت وجود دارد، که می توانید مناسب میز اتوی خود انتخاب کنید. امروزه کاور ها طراحی چشم نوازی دارند و از مواد با کیفیتی ساخته شده اند.

کاور ساختار محکمی دارد و در برابر حرارت مقاوم است. این وسیله در خانه کاربرد زیادی دارد. کاور میز اتو از ترکیب پنبه و پلی استر تشکیل شده که گرما را منعکس می کند، به همین دلیل ملافه و لباس های چروک، راحت تر صاف می شوند. در نتیجه در زمان و انرژی صرفه جویی می شود.

امروزه کاور میز اتو بند قابل تنظیم دارد، که برای هر میز با هر اندازه ای مناسب است. کاور ها کیفیت ساخت بالایی دارند، به همین دلیل عملکرد طولانی دارند.

انتخاب هر مدل کاور به سلیقه و نیاز کاربر بستگی دارد. کاور ها امروزه طرح های متنوعی دارند: ساده، گلدار، طرح دار. این کاورها به دلیل ساختار اسفنجی که دارد، استفاده ی آسانی دارد.

کاور میز اتو دارای ساختار محکمی است، زیرا از مواد پرکننده جامد در آن استفاده شده. امروزه کاور ها طراحی الاستیک دارند، به همین دلیل هر زمان که بخواهید می توانید آن را جدا کنید.

غیر قابل اشتعال

امروزه مدل جدیدتر به بازار آمده که از سیلیکون ساخته شده، که سطوح غیر قابل اشتعال  نچسب دارند. این مدل ها در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند که از سوختگی جلوگیری می کند.

این کاور ها باعث می شود پایه میز، تمیز و مانند روز اول نو بماند. کاور ها به دلیل ساختار متخلخلی که دارند باعث می شود بخار در تمام سطوح پخش شود.

قیمت کاور میز اتو در بازار

امروزه این کاورها با مدل های متنوع ، قیمت های مناسبی دارند، که برای هر بودجه ای مناسب است. برای هر مدل و هر نیازی که شما دارید، کاور وجود دارد. یعنی شما باید با توجه به میز اتویی که دارید، کاور مناسبی انتخاب کنید. اگرچه امروزه کاور ها بند قابل تنظیم دارند.

تمام موارد بالا علاوه بر برند سازنده، ویژگی ها و طراحی پارچه، روی قیمت کاور تاثیر گذار است.

اتو کشی با کاور، راحت تر است و باعث صرفه جویی در زمان و انرژی می شود.

کاور ها به دلیل پارچه ی بادوام و پارچه لغزنده ای که دارند، باعث اتو کشی سریع می شود.

درخرید کاور میز اتو چه نکاتی وجود دارد ؟

هنگام خرید ابتدا سایز میز را در نظر بگیرید ، سپس بر اساس آن کاور با سایز مناسبی انتخاب کنید.

امروزه کاور های میز اتو دارای طراحی های زیبایی هستند.

برای هر سایز میزی کاور وجود دارد.حتی برای میز های بزرگ نیز کاور وجود دارد.

روکش ها، با پارچه های با کیفیت عالی تولید شده اند.

کاور میز اتو از کجا بخرم ؟

مدل های مختلف این کاورها را می توانید به صورت آنلاین و تنها با یک کلیک از مدل های معرفی شده در این صفحه خریداری کنید. همچنین در سطح شهر نیز می توانید این محصول را خریداری نمایید. ایکیا، ستاره باران، کهکشان، نهال، مینیمال، گل ابرنگی و رنس از مارک های شناخته شده در بازار هستند، هرچند که کیفیت کاور مهمتر از نام و برند در خرید این محصول است.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *