لیسته
0

خرید 49 مدل بهترین چراغ آویز سقف شیک، مدرن و [پرفروش] با قیمت ارزان

4/5 - (2 امتیاز)

چراغ آویز سقفی یا لوستر سقفی یکی از موارد تزئینی برای دکوراسیون داخلی منزل ، اداره ها و فضاهای تجاری است، که طرفداران زیادی دارد. طراحان داخلی از این چراغ ها در طراحی دکوراسیون استفاده می کنند. این نوع چراغ ها با ایجاد نور مناسب، فضا را روشن و دلنشین کرده و با طرح‌ها و سبک‌ های مختلف، جذابیت دکوراسیون داخلی را دو چندان می کند. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید، پیشنهاد میکنیم برخی نکات مهم و کاربردی را در رابطه با آن در نظر داشته باشید.

چراغ آویز سقفی چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟

تأمین نور و نور محیط یکی از مهمترین مواردی است که باید در طراحی داخلی، مورد توجه قرار گیرد. در این زمینه، لوستر می تواند کمک زیادی کند. این چراغ ها علاوه بر تأمین نور، بسیار زیبا هستند و می توانند جلوه ی زیبایی به دکوراسیون شما بدهند.
از زمان های بسیار قدیم، افراد به دنبال نور بوده اند و پس از کشف قدرت الکتریکی، توانسته اند آن را به طرق مختلف استفاده کند. به تدریج وسایل روشنایی اختراع شد. لامپ، اولین وسیله برای تولید نور بود، که پس از تلاش زیاد، به وجود آمد. پس از آن، انواع چراغ ها اختراع شد و امروزه، مدل های تزئینی در همه جا دیده می شوند.

چراغ آویز سقفی مدرن

تنوع طرح های لوسترها به قدری زیاد است که می توانید برای هر دکوراسیونی که دارید، محصول مناسبی بخرید. چراغ آویز ها، هم در خانه های مدرن و هم در خانه های سنتی، قابل استفاده است. به این ترتیب، می توانید فضایی شیک و دکوراسیون جذابی ایجاد کنید. این چراغ ها به تنظیم نور محیط، به شما کمک می کنند.

چراغ آویز ها را در کدام قسمت ها استفاده کنیم ؟

چراغ آویز سقفی، کاربرد های فراوانی دارد، که فراتر از خانه ها و محیط های مسکونی است. این چراغ های زیبا را می توان در محیط هایی مانند مغازه ها و رستوران ها نیز استفاده کنید. به خصوص در رستوران هایی که دکوراسیون آنها برای جذب مشتری، اهمیت زیادی دارد، انتخاب چراغ مناسب خیلی مهم است. در فروشگاه ها می توان از چراغ های رنگی برای شیک جلوه دادن محیط و ایجاد تأثیر مثبت بر محیط، استفاده کرد.

این چراغ ها بیشتر در آشپزخانه ها استفاده می شود. به این ترتیب می توان نور آشپزخانه را تنظیم کرد، پس در نتیجه باعث می شود زیبایی آشپزخانه دو چندان شود. چراغ آویز ها در رنگ های مختلف موجود است و در آشپزخانه های اپن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام خرید لوستر، به هماهنگی بین عناصر تزئینی خود، بسیار توجه کنید و در نتیجه به هماهنگی مطلوب برسید.

کلیپی جالب از ساخت یک چراغ آویز چوبی بسیار ساده

 

در خرید یک چراغ آویز سقف مناسب چه مواردی را رعایت کنیم ؟

چراغ آویز های سقفی طراحی و مدل های متنوعی دارند، که می توان از این چراغ ها در قسمت های مختلف دکوراسیون استفاده کرد. مثلا، همه ما می دانیم که اتاق خواب یکی از مهمترین قسمت های خانه است و توجه به دکوراسیون آن، بسیار مهم است. بنابراین می توان از این چراغ های زیبا و رنگارنگ، برای تأمین نور مناسب در این اتاق استفاده کرد. اگر نتوانید نور کافی را در اتاق خواب تأمین کنید، نمی توانید به راحتی استراحت کنید و بخوابید.

بسته به نوع چراغ آویز سقف، می‌ توانید از منابع نوری مختلفی مانند لامپ‌ های فلورسنت، هالوژن ، ال ای دی و … استفاده کنید. همچنین در انتخاب چراغ آویز سقف، باید به میزان نور داده شده و تناسب آن با اندازه و ارتفاع اتاق یا محیط مورد نظر توجه کرد.

تاثیر چراغ آویز در زیبایی محیط

از رنگ آبی می توان در میان رنگ های مختلف این چراغ ها استفاده کرد. این رنگ فضایی آرام و عاشقانه ایجاد می کند، پس بنابراین در محیط تأثیر مثبتی خواهد داشت. هنگام خرید چراغ آویز های تزئینی، سعی کنید به لوستر و سایر وسایل روشنایی توجه کنید و تا حد امکان ارتباط و هماهنگی بین این عناصر را در نظر بگیرید.

ابعاد و ارتفاع چراغ های آویز با یکدیگر تفاوت دارد. اگر سقف خانه ی شما کوتاه است، باید این را در نظر بگیرید. مشخصات مهم دیگری که هنگام خرید این چراغ ها باید در نظر گرفت عبارتند از: وزن، توان، جنس بدنه، میزان نوردهی، تعداد سرپیچ لامپ، قابلیت تعویض لامپ یا LED و ریموت! همه این ها در مدل های مختلف لوسترها متفاوت است و شما می توانید محصول مورد نظر خود را، پس از بررسی های لازم خریداری کنید.

انواع جدید چراغ آویز و لوستر سقفی شیک و زیبا از جنس چوبی، آلومینیومی، فلزی و شیشه ای، برای استفاده در آشپزخانه، حیاط، پذیرایی و اتاق خواب، در لیست زیر موجود است. بر اساس سلیقه و بودجه ی مورد نظر، می توانید بهترین و شیک ترین چراغ آویز را از بین مدل های زیر انتخاب کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *