لیسته
0

خرید 48 مدل صندلی غذاخوری کودک تاشو و ثابت [پرفروش] و ارزان قیمت

5/5 - (1 امتیاز)

صندلی غذاخوری کودک ، یکی از لوازمی است که می توان کودک را در مکانی ثابت قرار داد. به این ترتیب می توانید کودک را با اطمینان روی صندلی قرار دهید و کمربندهای ایمنی را ببندید، تا مطمئن شوید کودک از روی صندلی نمی افتد. این نوع صندلی‌ ها به عنوان یک وسیله ضروری برای کودکان کوچک محسوب می‌ شود و باعث ایجاد ایمنی و راحتی برای کودک در زمان خوردن غذا می شود. پیشنهاد میکنیم برخی نکات مهم و کاربردی را در خرید این وسیله کاربردی به خاطر داشته باشید.

صندلی غذاخوری مخصوص چه تفاوتی با سایر صندلی ها دارد ؟

وقتی کودک آنقدر بزرگ شده که می نشیند و غذا می خورد، می توانید صندلی غذا خوری برایش بخرید. حتما دقت کنید که کودک با نشستن روی این صندلی، احساس راحتی می کند. همچنین به یاد داشته باشید که صندلی باید طوری ساخته شده باشد، که کودک به راحتی از آن نتواند خارج شود. به این ترتیب، فرزند شما می تواند یک جا بنشیند و غذا بخورد، بدون اینکه خانه کثیف شود. این مهمترین دلیل خرید و استفاده از این نوع صندلی برای کودکان است.

خرید صندلی غذاخوری کودک

انواع صندلی غذاخوری کودک در بازار کدام است ؟

کودکان بین دو تا چهار سال، معمولاً روی صندلی غذاخوری می تواند بشیند. به همین دلیل، بهتر است هنگام خرید، جنس صندلی را در نظر بگیرید که با کیفیت و خوب باشد. این صندلی ها ممکن است از مواد مختلفی مانند پلاستیک یا فلز ساخته شده باشند. برخی از مدل ها نیز جنس چوبی دارند.

معمولاً صندلی هایی که جنس پلاستیکی دارند، از امکانات زیادی برخوردار نیستند و به صورت ساده طراحی شده اند. برخی از مدل های صندلی پلاستیکی، میز ندارند و به راحتی قابل حمل هستند. این صندلی ها از مدل های دیگر ارزان ترند. اما صندلی هایی که جنس فلزی دارند، از ویژگی های خوبی مانند چرخ و سینی های متحرک برخوردار هستند. ارتفاع نیز در این مدل ها قابل تنظیم است. به این ترتیب با رشد کودک می توانید ارتفاع صندلی را تغییر داده و دوباره تنظیم کنید.

صندلی های چوبی نیز قابل تنظیم هستند. این مدل ها دارای طراحی های منحصر به فردی هستند. اما نکته مهم، وزن صندلی است. صندلی های چوبی معمولاً وزن زیادی دارند و جابجایی آن ها در مقایسه با صندلی های پلاستیکی آسان نیست.

در خرید صندلی غذاخوری کودک مناسب چه مواردی را رعایت کنیم ؟

انواع مختلف صندلی غذاخوری کودک وجود دارد. به عواملی مانند ابعاد صندلی و همچنین فضای موجود توجه کنید، تا بتوانید مناسب ترین مدل را بر اساس سلیقه و نیاز خود، انتخاب کنید.

بعضی از مدل های صندلی ها یک میز متصل دارند، که قابل جابجایی است و می تواند با رشد کودک جابجا شود. برخی دیگر میز جداگانه ای دارند و می توانند آن را در ماشین ظرفشویی بگذارید.

تنظیم ارتفاع در صندلی کودک، ویژگی بسیار مهمی است که باید هنگام خرید صندلی، در نظر بگیرید. میز جلوی صندلی نباید شکم کودک را اذیت و فشار دهد. اگر صندلی قابلیت تنظیم کردن داشته باشد، دیگر چنین مشکلاتی وجود ندارد.

بهتر است صندلی غذاخوری کودک در سه تا پنج بخش، کمربند داشته باشد. به این ترتیب کودک نمی تواند بیش از حد حرکت داشته باشد و غذا بریزد. البته این موضوع را مد نظر داشته باشید، که کمربندها نیز نباید شکم کودک را تحت فشار قرار دهند و او را آزار دهند. کمربند هم باید با رشد کودک قابل تنظیم باشد و از مشکلات بعدی جلوگیری کند.

نمونه هایی از صندلی غذا خوری مخصوص کودکان

 

نکات مهم و ضروری در خرید صندلی غذای کودک

صندلی های چرخدار، گزینه های بهتری نسبت به مدل های ثابت و بدون چرخ هستند. زیرا به آسانی قابلیت جا به جا شدن دارند. هنگامی که صندلی را سر جایش قرار دادید، می توانید چرخ ها را قفل کنید.

خرید صندلی غذاخوری کودک از دیوار یا شیپور، اگر سالم و بدون شکستگی باشد، یک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه است.

بعضی از مدل های صندلی غذاخوری کودک، تشک روی صندلی و زیرپایی دارند. همچنین اطمینان حاصل کنید که درزهای لبه ی نشیمن گاه، تیز نیستند تا به پوست کودک آسیب نمی رساند.

صندلی‌ های غذاخوری کودک معمولا دارای پشتی و صندلی‌ های بندی‌ ایمنی هستند که کودک را در جای خود نگه داشته و از سقوط آن در طول زمان غذاخوری جلوگیری می‌ کنند. این صندلی‌ ها معمولا از جنس پلاستیک ساخته شده و می‌ توانند قابل تنظیم برای اندازه کودک باشند. پیشنهاد می کنیم دوران کودکی فرزند دلبند خود را با کمک این صندلی ها آسوده خاطر بگذرانید.

انواع جدید صندلی غذای کودک زیبا و با کیفیت، در مدل های پلاستیکی و فلزی، طرح دار و ساده، در لیست زیر موجود است. براساس سلیقه و بودجه ی مورد نظر، می توانید بهترین صندلی غذای کودک را از میان مدل های زیر انتخاب کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *