لیسته
0

خرید 36 مدل سرویس صبحانه خوری عروس جدید و [فانتزی] با قیمت ارزان

4/5 - (2 امتیاز)

سرویس صبحانه خوری ، در کنار سایر ظروف مورد نیاز آشپزخانه، یکی از کالاهای اساسی است. اگر این ظروف را به صورت یکجا بخرید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده اید. این ظروف معمولاً از سرامیک یا چینی ساخته می شوند. به تعداد اقلام موجود در سرویس دقت کنید و مناسب ترین مدل را با توجه به نیاز خود تهیه کنید.

سرویس صبحانه خوری چیست ؟

هنگام تهیه ی جهیزیه، سرویس صبحانه خوری یکی از مواردی است که معمولاً خریداری می شود. خرید اجناس و ظروف به طور جداگانه معمولاً سخت و وقت گیر است. به همین دلیل بسیاری از مردم، ظروف مورد نیاز خود را به صورت یک جا و سرویس خریداری می کنند. این کار موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. و در نتیجه همه ی ظروف شبیه هم هستند و این کار باعث می شود زیبایی آشپزخانه دو چندان شود.

صبحانه یک وعده غذایی مهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است که باید هر روز بخورید. به همان اندازه که این وعده مهم است، تهیه ظروف مربا، کره و پنیر نیز مهم است. با خرید سرویس صبحانه خوری، می توانید تمام ظروف مورد نیاز جهت سرو صبحانه را به صورت یکجا داشته باشید. اگر به صورت سرویس، این ظروف خریداری شوند، در نتیجه همه ی این ظروف شبیه به هم هستند. داشتن یک میز ناهار خوری با ظروف زیبا و هماهنگ، باعث زیبایی خانه می شود. هرچه میز زیباتر به نظر برسد، افراد لذت بیشتری خواهند برد و اوقات خوشی را در کنار هم خواهند گذراند.

چرا باید یک ست صبحانه خوری داشته باشیم ؟

خرید سرویس صبحانه، باعث می شود تا تمام وسایل و ظروف صبحانه را در مدت زمان کوتاه و با هزینه ی مناسب خریداری کنید. این هماهنگی بین طرح و نقش ظروف، عاملی است که باعث زیبایی دکوراسیون می شود. بهتر است قبل از خرید این محصول، چند نکته مهم را در نظر بگیرید. در ادامه این نکات را بررسی می کنیم.

نکات مهم و ضروری در خرید سرویس صبحانه خوری

به طور کلی، خرید سرویس صبحانه کار سختی نیست. دقیقاً برای رویارویی با این مشکلات است که مردم ترجیح می دهند ظروف را به صورت سرویس بخرند. به این ترتیب، خرید به راحتی انجام می شود. انتخاب مدل های مختلف این ظروف، بسته به سلیقه ی افراد است. این محصولات معمولاً از سرامیک ساخته می شوند. این جنس از نظر زیبایی و کیفیت در سطح خوبی قرار دارد. مقاومت ظروف با جنس سرامیکی، مورد دیگری است که باعث می شود بیشتر مردم سرویس صبحانه خوری سرامیکی را بخرند.

انواع دیگر محصولات، شامل ظروف ساخته شده از چینی یا بامبو است. البته مدل های پلاستیکی نیز وجود دارد که در مقایسه با انواع مدل ها و جنس ها، دارای قیمت کمتری هستند.

تعداد ظروف ست صبحانه خوری چند پارچه است ؟

تعداد ظروف موجود در سرویس، با هم تفاوت دارند. مثلا، سرویس 14 پارچه یا 35 پارچه وجود دارد، که باید ظروف موجود در آن را چک کنید و ببینید کدام یک از ظروف می تواند نیازهای شما را برآورده کند. همچنین باید به تعداد نفرات دقت کنید. به عنوان مثال، اگر اعضای خانواده ی شما پنج یا شش نفر هستند، بهتر است یک سرویس شش نفره بخرید.

اگر میز نهار خوری بزرگی دارید و فضای کافی در اختیار است، می توانید کاملترین سرویس را بخرید. سرویس صبحانه می تواند زیبایی چیدمان میز شما را بسیار بالا ببرد.

هنگامی که می خواهید ظروف را بخرید، دقت کنید که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد یا خیر. حتماً این موضوع را از فروشنده بپرسید، یا آن را در مشخصات محصول جستجو کنید. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که آیا می توانید ظروف را در مایکروویو بگذارید یا خیر!

انواع جدید و زیبای سرویس صبحانه خوری، در طرح ها، رنگ های گوناگونی و جنس های مختلف از جمله شیشه ای ، سرامیکی ، چوبی و بامبو ای در لیست زیر موجود است. براساس سلیقه، تعداد (دونفره ، شش نفره یا بیشتر) و بودجه ی مورد نظر، می توانید بهترین و شکیل ترین ظروف را از میان پرفروش ترین مدل های زیر، خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *