لیسته
0

خرید 15 مدل کیف حمل سگ و گربه سایز بزرگ و [کوچک] با قیمت ارزان

3/5 - (2 امتیاز)

کیف حمل سگ و گربه وسیله ای عالی برای حمل این حیوانات در بیرون از خانه است. امروزه در بعضی از خانه ها سگ و گربه وجود دارد، زیرا نگهداری از حیوانات کار شیرین و لذت بخشی است. سگ ها و گربه ها دوست دارند در هوای آزاد قدم بزنند، اما پس از مدت کوتاهی خسته می شوند. پس شما باید هنگامی که می خواهید آن ها را بیرون ببرید، کیف حمل حیوان را داشته باشید تا در صورت خستگی، حیوان را در آن قرار دهید.

اگر کیف حمل حیوان داشته باشید، به راحتی و در هر زمانی که بیرون می روید می توانید حیوان خانگیتان را نیز با خودتان ببرید. اکثر افرادی که حیوان خانگی دارند، یک کیف حمل سگ و گربه نیز دارند. دقت کنید که طراحی کیف باید به گونه ای باشد که حیوان در آن احساس آرامش کند و راحت باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهمی را در مورد این وسیله به شما بگوییم.

در هنگام خرید کیف حمل سگ و گربه چه نکاتی وجود دارد ؟

بعضی از افرادی که حیوان خانگی دارند، فکر می کنند که به کیف حمل حیوانات نیاز ندارند و می توانند بدون آن از حیوان مراقبت کنند. اما بهتر است بدانید که جابه جایی حیوانات بسیار اهمیت دارد. زیرا اگر حیوان مریض شود، باید آن را در کیف حمل مخصوص قرار دهید و به دامپزشکی ببرید.

یک نکته ی مهمی که هنگام خرید کیف حمل حیوانات باید در نظر بگیرید، راحت بودن حیوان است. امروزه کیف حمل حیوانات تنوع بسیار زیادی دارند، که هر کدام از آن ها طرح و مدل متنفاوتی دارند.

کیف حمل سگ بزرگ

سایز کیف مناسب

هنگام خرید کیف حمل، دقت کنید که کیف، سایز مناسبی داشته باشد، تا حیوان شما به راحتی در آن قرار بگیرد. هنگام خرید کیف، باید به فروشنده بگویید که حیوان شما سگ است یا گربه، زیرا سایز آن ها با هم متفاوت است. اگر کیف با سایز مناسبی بخرید، در این صورت حیوان به راحتی می تواند بازی کند، بچرخد یا استراحت کند.

تهویه مناسب کیف

یک نکته ی مهم و قابل اهمیت، قرار دادن تهویه مناسب درون کیف حمل حیوانات است، تا دچار خفگی نشوند. اگر حیوان درون کیف ناآرام بود، سوراخ های تهویه کیف را بررسی کنید، زیرا ممکن است سوراخ ها بسته شده باشد و هوای کافی داخل باکس نباشد.

مناسب ترین جنس کیف حمل سگ و گربه

امروزه کیف های حمل و نقل جنس های متنوعی دارند: پلاستیکی، فلزی و پارچه ای.

در فصل گرم سال بهتر است از کیف های پلاستیکی استفاد کنید، زیرا هوا در آن به راحتی جریان دارد.

کیف های پارچه ای مناسب نگهداری سگ و گربه است. البته بهتر است بدانید که اگر حیوانات روبه روی خود را ببینند، بیشتر لذت می برند. به همین دلیل کیف هایی بخرید که یک طرفشان شفاف است.

 

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *