لیسته
0

خرید 37 مدل کفپوش صندوق خودرو پژو و [پراید] با قیمت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

کفپوش صندوق خودرو وسیله ای است که علاوه بر زیبایی، به نظم و تمیزی صندوق عقب ماشین شما کمک ویژه ای می کند. اگر شما یک مدل مناسب و مقاوم آن را برای صندوق خودروی خود بخرید، تا مدت ها از زیبایی و کیفیت آن خیالتان راحت است. امروزه کفپوش ها با مدل های متنوعی متناسب با هر مدل خودرویی در بازار وجود دارد، اما بهتر است قبل از خرید، این مقاله را بخوانید، زیرا نکات مهمی در مورد کفپوش خودرو گفته ایم. در این صورت می توانید خرید خوب و جذابی داشته باشید.

تولید کنندگان در تمامی صندوق های خودروها کفپوش نمدی یا موکتی قرار می دهند. اما اگر لکه هایی روی این کفپوش های فابریک بیفتد با شستشو از بین نمی رود، در نتیجه کفپوش، ظاهر خوبی ندارد و در صندوق بوی نامطبوعی می آید.

درخرید کفپوش صندوق خودرو به چه مواردی توجه کنیم ؟

جنس کفپوش، اولین نکته‌ای است که هنگام خرید کفپوش صندوق باید در نظر بگیرید. امروزه کفپوش ها جنس های متنوعی دارند که عبارتند از: چرمی، پلاستیکی، موکتی، پلی اورتان. جنسی برای کفپوش صندوق خودروی خود انتخاب کنید که ضد آب و ضد روغن باشد. بهتر است بدانید هر چه جنس کفپوش مرغوبیت بیشتری داشته باشد، تاثیر مستقیمی روی قیمت آن دارد.

توجه به کفپوش صندوق مناسب خودرو

تناسب کفپوش با مدل خودرو، دومین نکته‌ای است که هنگام خرید حتما باید به آن توجه کنید. برای مثال مدل های پژو به هیچ عنوان مناسب پراید و سایر مدل ها نیست.

کف پوش صندوق عقب ماشین

اگر کفپوش صندوق خودرو را به صورت حضوری خریداری میکنید، باید مدل خودروی خود را به فروشنده بگویید تا کفپوشی متناسب با خودرویی که دارید به شما تحویل دهد.
اما اگر به صورت اینترنتی و آنلاین می خواهید کفپوش برای صندوق خودروی خود تهیه کنید، ابتدا باید مشخصات محصول را بخوانید، سپس کفپوش مناسبی برای خودروی خود انتخاب کنید.

قابلیت شستشوی راحت و سریع

اینکه کفپوش صندوق عقب قابلیت شستشو داشته باشد، نکته بسیار مهمی است که باید هنگام خرید در نظر بگیرید. در این صورت، اگر هر زمانی کفپوش کثیف شود می توانید به راحتی آن را بشویید و تمیز کنید. با این قابلیت خیالتان همیشه راحت است که کفپوش صندوق همیشه تمیز می ماند.

علاوه بر موارد بالا، نام و برند تولید کننده کفپوش صندوق عقب خودرو ، روی قیمت کفپوش تاثیر گذار است. بهتر است بدانید که اگر کفپوش مناسب و با کیفیتی تهیه کنید، تا چند سال، برایتان مثل روز اول کار میکند. پس هنگام خرید دقت کنید که محصولی از برند خوشنام انتخاب کنید و حتما برای خرید به فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

بهترین مارک های کفپوش صندوق عقب

کفپوش صندوق عقب پانیذ، سانا، آذر فرش، نگین، بی ام دبلیو، اچ آر، بابل کارپت، پوشپاک کاور، لاستیک گیلان، اطلس رنگین آرا، رنو، سلست، اس‌ ای‌ سی‌ جی و تری دی مکس اچ اف کی از مارک های ایرانی و خارجی معتبر در این زمینه هستند. پیشنهاد می کنیم انتخاب و خرید خود را از میان این برندهای محبوب و شناخته شده در بازار انجام دهید.

یسبسیبسی

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *