لیسته
0

خرید 37 مدل بهترین کرم دور چشم [پرفروش] برای رفع چروک و سیاهی چشم

5/5 - (1 امتیاز)

کرم دور چشم بهترین راه کار برای مراقبت از پوست دور چشم است. امروزه مراقبت از پوست مخصوصا پوست دور چشم، بسیار مهم است. برای آبرسانی و تغذیه مناسب پوست یا پوست دور چشم باید کرم های معتبر و با مجوز استفاده کنید، تا به سلامت پوست شما آسیب نرساند. افرادی که به دنبال کرم مناسب و با کیفیت می گردند، بهتر است تا پایان این مقاله ما را همراهی کنند، زیرا نکات مهمی را در مورد خرید این کرم ها می گوییم. با دانستن این نکات می توانید خرید بهتری داشته باشید.

در هنگام خرید کرم دور چشم به چه موارد توجه کنیم ؟

هنگام خرید کرم دور چشم، باید در نظر بگیرید که مصرف کننده ی کرم، خانم است یا آقا؛ سپس یک کرم مناسب انتخاب کنید. امروزه چه خانم چه آقا، برای مرطوب کردن پوست و تغذیه پوست به کرم نیاز دارند. به همین دلیل هنگام انتخاب این کرم باید جنسیت مصرف کننده مشخص شود، زیرا پوست دور چشم بانوان و آقایان با هم متفاوت است.

سن مصرف و نوع کرم

از 20 سالگی چه بانوان و چه آقایان بهتر است از کرم های زیبایی استفاده کنند، تا زمانی که به سن میانسالی رسیدند پوستی شاداب و باطراوت داشته باشند. مهم ترین نکته در خرید کرم های مربوط به زیبایی، سن مصرف کننده است که باید مورد توجه قرار بگیرد. امروزه استفاده از این کرم برای افراد بین 30 تا 40 سال رایج است.

نوع کرم، نکته ی مهم دیگری است که هنگام خرید کرم باید در نظر بگیرید. باید دقت کنید که چه خواسته ای از کرم دارید. امروزه کرم های دور چشم قابلیت های زیادی دارند و بسیار متنوع هستند. که چند مورد از آن را برای شما نام می بریم: کرم ضد چروک، ویتامینه، مرطوب کننده، روشن کننده، ترمیم کننده و … . که بر اساس نیازتان باید مناسب ترین آن را برای خود انتخاب کنید.

همیشه برای خرید هر محصولی، مخصوصا محصولات آرایشی و بهداشتی، دقت کنید محصولاتی که مجوز از سازمان های رسمی دارند، خریداری کنید. هنگام خرید کرم دور چشم نیز دقت کنید که محصول، مجوز مستقیم از سازمان غذا و داروی ایران داشته باشد. توجه کنید که محصولات زیبایی را به هیچ وجه از فروشگاه های نامعتبر خریداری نکنید. همچنین، قبل از خرید حتما با متخصصان پوست و مو مشورت کنید.

کرم های دور چشم قیمت های متفاوتی دارند، از چند ده هزار تومان شروع می شود و تا چند میلیون ادامه دارد. نوع ماده ی مصرف شده در این کرم ها، برند، نوع بسته بندی و شکل آن ها و … روی قیمت نهایی محصول تاثیر گذار است. این موضوع را نیز در نظر بگیرید که همیشه کرم های گران، مشکل گشا نیستند. یک کرم از یک برند مطمئن می تواند برای شما مفید باشد.

بهترین مارک های کرم دور چشم در بازار

بایو آکوا، درمالیفت، پرودرما، کلینیک، لدورا، سینره، اریکه نئودرم، راکوتن، پریم، سان سیف، سیمپل، سی گل، نوتروژینا، الیوکس، آردن اکسپرت، آردن بیوتی، دکتر ژیلا و گلدن لیدی از مارک های باکیفیت ایرانی و خارجی در این زمینه هستند. پیشنهاد می کنیم انتخاب و خرید خود را از میان این برندهای محبوب و شناخته شده در بازار انجام دهید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *