لیسته
0

خرید 43 مدل بهترین پکیج شوفاژ دیواری ایرانی و [خارجی] با قیمت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

پکیج شوفاژ دیواری ، یکی از نیازهای خانه و محیط در روزهای سرد سال است که بسیار محبوب و پراستفاده می باشد که ، از هر نظر در مقایسه با موتورخانه های بزرگ و قدیمی، بسیار مقرون به صرفه تر است.این پکیج ها، آب خانه و رادیاتور ها را گرم می کنند. خرید این وسیله نیز مانند هر وسیله دیگری، نیازمند رعایت برخی نکات مهم و ضروری است.

پکیج شوفاژ دیواری چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟

پکیج شوفاژ دیواری وسیله ای کاربردی برای گرم کردن آب مصرفی و جایگزینی برای موتور خانه است. این وسیله در روزهای سرد زمستانی بسیار کاربردی بوده و در دو مدل دیواری یا زمینی وجود دارد.

در هنگام خرید پکیج شوفاژ دیواری به چه مواردی توجه کنیم ؟

اولین نکته ای که در خرید پکیج شوفاژ دیواری باید در نظر بگیرید، مدل پکیج است. که به دو صورت دیواری یا زمینی موجود است. در هنگام خرید پکیج دیواری برای تامین آب گرم خانه و رادیاتور ها، ابتدا باید متراژ منزل را در نظر بگیرید. مدل های دیواری، نسبت به پکیج زمینی، از همه جهات برتری دارند. اما مدل های دیواری، مناسب و پاسخ گوی مکان های بزرگ نیست.

توان مصرفی پکیج

نکته دوم که هنگام خرید پکیج شوفاژ دیواری باید در نظر بگیرید، توان مصرفی یا ظرفیت محصول است.

در این زمینه، اندازه خانه و مکانی که می خواهید از پکیج در آن استفاده کنید، بسیار مهم است.

شما به راحتی می توانید با کمی گشتن و یا مشورت با افراد کار بلد، پکیج شوفاژ دیواری با قدرت عالی برای گرم کردن خانه و منزل خود تهیه کنید.

میزان مصرف آب گرم شوفاژ

نکته ی مهم برای خرید پکیج شوفاژ دیواری، میزان مصرف آب گرم شما است.

اگر از آن دسته خانوارهایی هستید، که آب گرم زیاد مصرف می کنید، حتماً باید پکیجی با مخازن پر ظرفیت بخرید، تا خیالتان از بودن آب گرم راحت باشد.

البته به یاد داشته باشید که بهتر است تا حد امکان، از آب کمتری در منزل یا محل کار استفاده کنید!

فن دار بودن شوفاژ

نکته ی مهم بعدی که در خرید این پکیج ها باید در نظر بگیرید، فن دار بودن یا نبودن پکیج است.

در این زمینه باید محل مناسبی برای نصب پکیج در نظر بگیرید.

یعنی اگر قصد دارید پکیج خود در محیط های سر باز مانند بالکن قرار دهید، باید مدل های فن دار بخرید. البته اگر پکیج خود را در محیط سر بسته نصب کرده اید و بیش از یک متر طول دودکش به صورت افقی دارد، باز هم پکیج فن دار مناسب تر است.

تعداد مبدل حرارتی موجود در دستگاه

اینکه دستگاهی که می خرید، مبدل داشته باشد یا نداشته باشد، بر اساس املاح آب مصرفی تان است. اول باید املاح آب محل زندگی تان را در نظر بگیرید، سپس اقدام به خرید دستگاه کنید.

اگر آب منطقه یا شهر شما املاح زیاد دارد، هنگام خرید، پکیج دو مبدلی انتخاب کنید.

در مدل هایی که یک مبدل دارند، تامین آب گرم خانه و رادیاتور ها بر عهده ی همان یک مبدل است، اما مدل هایی که دو مبدل دارند، یک مبدل، آب مصرفی خانه را تامین می کند و مبدل دیگر، رادیاتور ها را گرم می کند.

مدل هایی که دو مبدل دارند، کارایی بیشتری دارند و دیرتر جرم می گیرند.

ضمانت و قیمت پکیج شوفاژ

هنگام خرید محصول، دقت کنید پکیج دارای کارت گارانتی باشد. پکیج شوفاژ قیمت بالایی دارد، بنابراین دقت کنید محصولی با کیفیت بالا بخرید.

سعی کنید از برند های معتبر پکیج خود را بخرید. همچنین سعی کنید محصولی بخرید که هنگام خرابی، قطعاتش موجود باشد.

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور

تمام موارد گفته شده مثل برند، توان، تعداد مبدل و … روی قیمت پکیج تاثیر گذار است. به خاطر داشته باشید که مزایای استفاده از پکیج دیواری بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. پس بهتر است برای تامین آب گرم منزل و گرمای منزل، این مدل سیستم های حرارتی را بخرید.

بهترین مارک های پکیج شوفاژ دیواری در بازار

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور ، فرولی ، بیتا ، بوتان ، لورچ ، آریستون ، همگام ، شوفاژکار ، وایلانت ، دمرا و آگرا گاز از مارک های محبوب و پرطرفدار بازار هستند و پیشنهاد می کنیم به جای انتخاب برندهای متفرقه از این مارک های شناخته شده پکیج خود را انتخاب و خریداری کنید.

در لیست زیر انواع پکیج شوفاژ دیواری ایرانی و خارجی در مدل ها و امکانات مختلف وجود دارد. برحسب نیاز و بودجه مورد نظر می توانید از بین پرفروش ترین گزینه های زیر، بهترین مارک پکیج شوفاژ دیواری را بررسی ، انتخاب و خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *