لیسته
0

خرید 25 مدل پشه بند کودک و نوزاد شیک و [فانتزی] با قیمت ارزان

5/5 - (2 امتیاز)

پشه بند وسیله ای مهم است که از کودک شما محافظت می کند، تا حشرات آن ها را اذیت نکنند. از آنجا که حشرات می توانند بسیاری از بیماری ها را ایجاد کنند، بهتر است این وسیله را بخرید تا اطمینان حاصل کنید که کودک شما از این آسیب ها و بیماری ها محافظت می کند و کودک می تواند در آرامش باشد، و به آرامی بخوابد. خرید پشه بند کودک نیز مانند هر وسیله دیگری، نیاز به رعایت برخی نکات مهم دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

پشه بند کودک چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟

پشه بند، محافظی است که کودک را از گزش حشرات محافظت می کند. پشه ها بیماری های زیادی دارند و می توانند روی پوست کودک بنشینند و باعث بیماری شوند. سیستم ایمنی بدن کودک نیز ضعیف است و پوست حساس تری دارد. در این شرایط باید از پشه بند برای کودک استفاده کنیم.

با توجه به این موضوع، مشخص می شود که خرید پشه بند کودک چقدر اهمیت دارد. کودک با کمک پشه بند می تواند راحت بخوابد و هیچ حشره ای مزاحم او نشود. در اینجا چند نکته مهم در این زمینه آورده شده است.

پشه بند کودک اسپرینگ مدل کلبه صورتی

در انتخاب و خرید پشه بند کودک چه مواردی وجود دارد ؟

خرید پشه بند مانند هر چیز دیگری مستلزم رعایت نکاتی است، که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت و با رعایت آنها می توانید خرید بهتری داشته باشید. پشه بند کودک معمولاً از پلی استر یا پارچه تولید شده است. وزن مدل های ساخته شده از پلی استر، کمتر است. به این ترتیب، آن ها هنگام مسافرت یا کمپینگ مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل ها در برابر نفوذ آب، از مدل های پارچه ای، مقاومت بهتری دارند. از طرف دیگر، کودک در مدل های پارچه ای آرامش بیشتری دارد.

اندازه و ابعاد این وسیله باید طوری باشد که به اندازه کافی جادار باشد و کودک در آن راحت باشد. شبکه پشه بند همچنین باید طوری طراحی شود، که به راحتی هوا در آن جریان داشته باشد. پشه بند ها اشکال مختلفی دارند و می توانند مستطیل یا هرمی باشند. از بین این دو مدل، پشه بند هرمی مدل مناسب تری دارد.

هنگام خرید سعی کنید به این نکته توجه کنید، که آیا حشره کش در زمان تولید این محصول، روی آن پاشیده شده است یا خیر؟ اگر این کار انجام شده باشد، دیگر هیچ پشه ای نمی تواند وارد پشه بند شود. بسته به زمانی که پشه بند در معرض باران یا گرما قرار دارد، می تواند تا یک سال، این لایه محافظ را داشته باشد.

برخی از مدل های پشه بند کودک دارای درب هایی هستند که با بند، چسب یا زیپ قابل باز و بسته شدن هستند. مدل های دیگری نیز وجود دارند که در ندارند. مدل های در دار قطعاً گزینه های بهتری هستند. زیرا احتمال ورود حشرات را به حداقل می رسانند.

نکات مهم و ضروری در هنگام خرید پشه بند نوزاد

نحوه شستشوی پشه بند کودک اهمیت زیادی دارد. بافت پشه بند باید به گونه ای باشد که پس از شستشو آسیب نبیند. پشه بند هایی که از پلی استر ساخته شده اند، در برابر آب مقاومت دارند و بعد از شستشو نیز می توان از آنها استفاده کرد.

در هنگام خرید پشه بند باید به طرح و رنگ آن نیز توجه داشته باشید. وقتی فرزند خود را در پشه بند قرار می دهید، باید احساس راحتی کند. یا نباید طرح ترسناکی روی پشه بند باشد. به همین دلیل توجه به ظاهر، طرح و رنگ پشه بند اهمیت زیادی دارد، که نباید از آن غافل شد.

وجود سوراخ در پشه بند

در پشه بند سوراخ های ریزی ایجاد شده تا از ورود حشرات مختلف جلوگیری کند. اما این نباید مشکلی برای ورود و خروج  هوا به داخل پشه بند باشد. زیرا اگر هوا به خوبی در داخل پشه بند جریان نداشته باشد، دمای داخل پشه بند افزایش می یابد و کودک بی قرار خواهد شد.

نحوه استفاده از این وسیله بسیار آسان است و نحوه ی بستن آن، توسط همه افراد در خانه قابل انجام است.

انواع جدید پشه بند، مخصوص استفاده نوزاد، در مدل های ساده و طرح دار (چتری و کلبه ای) در لیست زیر موجود است. براساس سلیقه و بودجه ی مورد نظر، می توانید بهترین و مناسب ترین پشه بند را از میان مدل های زیر، خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *