لیسته
0

خرید 35 مدل میز ناهار خوری کم جا شیک و [مدرن] با قیمت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

میز ناهار خوری برای میل کردن ناهار، صبحانه و حتی شام در آشپزخانه مورد استفاده می شود. این میز ها در انواع 4 نفره یا 6 نفره و حتی 2 نفره وجود دارد. اگر خانه ای چنین میزی برای سرو غذا مثل شام و نهار و عصرانه نداشته باشد، کمی تو ذوق می زند. امروزه به راحتی و سریع می توان بر اساس وسعت خانه و سلیقه و نظرتان یک میز غذاخوری مناسب خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با خرید این وسیله خاطر داشته باشید.

انواع میز ناهار خوری در بازار کدام است ؟

مانند تمام وسایل، امروزه میز های نهار خوری نیز مدل ها و طرح های مختلف و متنوعی دارند. ما در اینجا میز ها را بر اساس ساختارشان دسته بندی کرده ایم که شامل موارد زیر است:

  • میزهای چوبی: میز های چوبی یا حتی  MDF محبوب ترین مدل میز ناهار خوری است. این میز مطابق با هر سلیقه ای است. تنها مشکلی که این نوع از میز ها دارند، این است که با رطوبت و خیسی رابطه ی خوبی ندارند.
  • میزهای فلزی: میزهای فلزی، نوع دیگری از میزهای نهارخوری هستند، که دوام و مقاومت بالایی دارند و بیشتر در رستوران ها و فست فودی ها آن ها را می بینید. این میز ها تمام فلزی هستند، اما مدل های دیگر آن ها به این گونه است که پایه های فلزی دارند، ولی رویه ی آن ها بر اساس سلیقه ی شما می تواند از هر جنسی باشد.
  • میزهای شیشه ای: میز های شیشه ای لوکس ترین میز های نهار خوری هستند. اگر می خواهید خانه یا محل کار شما، بهترین چیدمان و دکوراسیون را داشته باشد و بزرگتر به نظر برسد، میز ناهار خوری شیشه ای بهترین گزینه است. پایه های این مدل از میز ها جنس چوبی یا فلزی دارند. شیشه ی آن ها ضد خش و نشکن است.
  • میزهای پلاستیکی: میز ناهار خوری پلاستیکی، ساده ترین نوع از میزها است. امروزه صنعت پلاسکو بسیار پیشرفت کرده است، به همین دلیل وسایل و لوازم خانگی زیبا و با دوامی تولید می کند.

میز ناهار خوری شیک و کم جا

هنگام خرید میز ناهار خوری به چه نکاتی توجه کنیم ؟

شکل میز، اولین نکته ای است که هنگام خرید میز نهارخوری باید در نظر بگیرید. امروزه میزهای نهارخوری در شکل های متنوع و مختلفی تولید می شوند: مثل دایره ای، مستطیلی، مربعی، لوزی یا چند ضلعی. حالا شما باید بر اساس مساحت و فضایی که دارید، مدل مناسبی انتخاب کنید. مثلا اگر سالن شما مربع است، میز مربعی مناسب است و اگر سالن شما مستطیل است، میز مستطیل باید تهیه کنید.

جنس میز

جنس میز، دومین نکته ای است که هنگام خرید میزنهارخوری باید در نظر بگیرید. در بخش قبل انواع جنس میزها را نام بردیم: چوب طبیعی و مصنوعی، شیشه ای، فلزی، پلاستیکی. انتخاب هر جنس میزی به سلیقه و نظر شما بستگی دارد.

کیفیت ساخت

کیفیت ساخت میز، مورد مهم دیگری است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. برای دانستن میزان کیفیت، باید به پایه ها و فاصله ی آن ها از یکدیگر توجه کنید. میز هایی که 4 پایه دارند، باید به فاصله ی آن ها نگاه کنید و آن هایی که 1 پایه دارند، باید دقت کنید که اضلاع میز با پایه فاصله ی برابری داشته باشند. میز هایی که پایه بی کیفیت و غیر هم تراز دارند، کیفیت خوبی ندارند.

اندازه میز ناهارخوری

اندازه ی میز ناهار خوری ، مورد دیگری است که هنگام خرید باید در نظر بگیرید. برای این منظور ابتدا باید ببینید که میز برای چه تعداد افرادی می خواهید، یعنی تعداد اعضای خانواده چند نفر است و در هفته یا ماه چه تعداد مهمان دارید. سپس براساس آن می توانید اندازه ی میز را انتخاب کنید، البته به فضای خانه نیز بستگی دارد. امروزه ظرفیت میزهای نهارخوری: 2، 4، 6 و 8 نفره و حتی بزرگتر است.

رنگ میز ناهار خوری نیز مورد دیگری است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. برای انتخاب رنگ باید به رنگ وسایل و دکوراسیون منزل دقت کنید، تا یک رنگ هماهنگ با بقیه وسایل انتخاب کنید. زیرا اگر رنگ وسایل با هم تناسب نداشته باشد، خانه زیبایی خود را از دست می دهد.

تمام موارد بالا روی قیمت میز نهار خوری موثر است. حالا شما باید بر اساس مساحت و فضا، میزان بودجه و نظرتان یک میز مناسب انتخاب کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *