لیسته
0

خرید 46 مدل لوازم جانبی دوچرخه سواری متنوع ، [باکیفیت] و ارزان قیمت

4.5/5 - (2 امتیاز)

لوازم جانبی دوچرخه ، مجموعه ای از وسایل و ابزارهایی هستند که باعث تزتئین یا افزایش امنیت دوچرخه شما می شوند. دوچرخه سواری یکی از محبوب ترین رشته هاست. اما به یاد داشته باشید به برخی لوازم جانبی کاربردی نیز نیاز پیدا خواهید کرد. وسایل جانبی شامل مواردی مانند آینه، چراغ، زین و روکش زین، قفل، کیلومتر شمار، کلاه ایمنی و … است که متناسب با کار و نیازتان، می توانید این وسایل را خریداری کنید.

چرا نیاز به لوازم جانبی دوچرخه داریم ؟

واضح است که تمام لوازم جانبی مورد نیاز و ضروری، هنگام خرید همراه دوچرخه موجود نیست. بلکه هر شخصی که می خواهد دوچرخه سواری کند، شخصاً وسایلی را که نیاز دارد، باید تهیه کند. لوازم جانبی دوچرخه بسیار متنوع هستند که متناسب با نیازتان، باید لوازم را خریداری کنید. مطمئناً شخصی که به صورت حرفه ای دوچرخه سواری می کند، با شخصی که این کار را برای سرگرمی انجام می دهد، نیازهایشان کاملا متفاوت است. پس به همین دلیل است که میگوییم، متناسب با نیاز و حرفه ای که دارید، وسایل جانبی که لازم دارید را تهیه کنید.

شاید شما هم مثل خیلی ها هر روز دوچرخه سواری کنید. یا ممکن است به جای وسایل نقلیه دیگر، از دوچرخه استفاده کنید، تا در کاهش آلودگی هوا نقش داشته باشد. در هر صورت، وجود بعضی لوازم جانبی ضروری است و شما باید آن ها را بخرید. اگر می خواهید بدانید هنگام خرید لوازم جانبی دوچرخه، باید به چه مواردی دقت کنید، به مطالب زیر توجه کنید.

در خرید لوازم جانبی دوچرخه چه مواردی را رعایت کنیم ؟

وسایل جانبی، شامل آینه، ترقه، چراغ، پمپ دستی، قمقمه، کیف، قفل، دستکش و کلاه ایمنی، روکش زین و راهنما ها است. خرید لوازم جانبی دوچرخه باعث می شود دوچرخه سواران با ایمنی و خیال راحت، این ورزش را انجام دهند. اما بیایید کمی بیشتر به این موضوع دقت کنیم و نکات مهم، در مورد خرید این لوازم جانبی را به شما یاد آور شویم.

توجه به ایمنی دوچرخه

ایمنی دوچرخه، یکی از مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. وقتی می خواهید قفل بخرید، محصولی بخرید که هم ایمنی خوبی داشته باشد، هم محکم و مقاوم باشد.

یکی از مهمترین لوازم جانبی که به آن نیاز پیدا خواهید کرد، چراغ دوچرخه است. چراغ ها انواع متفاوتی دارند که عبارتند از: ثابت، چشمک ‌زن یا دارای رقص نور. اما برخی از مدل ها، توانایی تابش نور لیزری در اطراف دوچرخه، در شب و تاریکی را دارند. به این ترتیب، سایر رانندگان می توانند با این نور لیزری، مراقب دوچرخه سواران باشند و با آن ها برخورد نکنند. چراغ های شارژی دوچرخه، از جمله مدل هایی هستند که بدون نیاز به باتری کار می کنند و بسیار مفید هستند.

یکی دیگر از لوازم ضروری، کاور است. این لوازم جانبی، از آسیب دیدن بدنه ی دوچرخه ی شما جلوگیری می کند. با این حال، برخی از افراد فقط به دلیل زیبایی از این محصول استفاده می کنند. مهمترین کاربرد روکش، این است که می تواند بدنه اصلی و بدنه فرمان دوچرخه را بپوشاند و از آن در برابر آسیب محافظت کند.

دیگر لوازم جانبی ضروری برای دوچرخه

قمقمه دوچرخه: وجود قمقمه برای فردی که مدت طولانی دوچرخه سواری می کند، ضروری است. زیرا دوچرخه سواری طولانی، باعث تشنگی می شود. پس شما باید یک قمقمه ی مناسب بخرید.

پوشش زین و زین دوچرخه: این دو لوازم دوچرخه، نقش بسیار مهمی در کاهش خستگی دوچرخه سوار دارند. اگر دوچرخه سوار، مدت طولانی دوچرخه سواری کند، ابتدا باید این تجهیزات را خریداری کند.

مهم ترین و آخرین نکته، تلمبه است. که خرید آن خیلی ضروری است، زیرا هنگام سوراخ شدن چرخ ها، با کمک این دستگاه می توان به سرعت مشکل را حل کرد.

انواع لوازم جانبی باکیفیت، ضروری و تزئینی با قیمت مناسب، در لیست زیر موجود است. بسته به نیاز خود می توانید بهترین لوازم جانبی را برای دوچرخه کوهستان یا معمولی خود انتخاب و خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *