لیسته
0

خرید 49 مدل بهترین قفل موتور سیکلت ضد سرقت و ضد برش [پرفروش] و ارزان قیمت

5/5 - (1 امتیاز)

قفل موتور سیکلت می تواند کمک زیادی به شما در امنیت موتور بکند. انواع مختلفی از قفل ها وجود دارد، که هر کدام دارای یک قفل خاص هستند، که برای یک بخش از وسیله استفاده می شود. هنگام پارک وسیله نقلیه (حتی برای چند دقیقه)، به خصوص در مناطق شلوغ، حتماً وسیله را قفل کنید. پیشنهاد می کنیم برخی نکات مهم و ضروری را در رابطه با خرید این محصول به خاطر داشته باشید.

چرا وجود قفل برای موتور مهم و ضروری است ؟

ایمن سازی وسایل نقلیه در برابر سارقان، بسیار مهم است. برای این منظور قفل های مختلفی طراحی شده است و با استفاده از آن ها می توانید تا حد زیادی از سرقت وسیله خود جلوگیری کنید. اکنون که فناوری بسیار پیشرفت کرده، موتورسیکلت ها نیز در انواع مختلفی تولید می شوند و تجهیزات گوناگونی دارند. اما در کنار آن، دزدان حرفه ای تر شده اند و می توانند در عرض چند ثانیه موتور شما را بدزدند.

بهترین قفل موتور سیکلت

انواع قفل موتور سیکلت در بازار کدام است ؟

امنیت موتورسیکلت در مقایسه با اتومبیل کمتر است. به همین دلیل امکان دزدیده شدن موتور بیشتر است. با نگاهی به آمار مشاهده می شود که میزان سرقت موتور، بسیار بیشتر از سرقت سایر وسایل نقلیه است. این امر به دلیل عدم توجه به موارد ایمنی و همچنین استفاده نکردن از قفل است.

علاوه بر این عوامل، می توان گفت که دارندگان موتورسیکلت، معمولاً آن را در همه جا پارک می کنند و به این فکر نمی کنند که آن مکان چقدر می تواند در دسترس سارقان باشد، به همین دلیل ممکن است موتورشان دزدیده شود.

استفاده از قفل، یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از دزیده شدن موتورسیکلت است. این وسیله انواع مختلفی دارد و می توان قسمت های مختلف موتور را قفل کرد، که مورد سرقت قرار نگیرد.

قفل ها انواع مختلفی دارند که یکی از بهترین و کارآمدترین مدل ها، قفل دیسک موتور سیکلت است. این دستگاه باعث می شود دیسک ترمز قفل شود، در نتیجه از حرکت چرخ ها جلوگیری می کند.

یک مدل دیگر وجود دارد که قفل چرخ نام دارد، که به چرخ های موتور متصل می شود. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که قفل موتور سیکلت در مدل های دو شاخ، کرومی و آژیردار وجود دارند، که هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند. در این میان قفل آژیر دار، نسبت به بقیه ی مدل ها بهتر است. زیرا وزن آن حدود یک کیلوگرم است و به محض قرار دادن کلید دیگری غیر از کلید اصلی موتور، آژیر صدا می کند.

قفل های زنجیری استفاده کنیم یا شیلنگی ؟

قفل زنجیری، یکی از مدل های قدیمی قفل موتور سیکلت است، که از زمان های بسیار قدیم از آن استفاده می کردند. روش استفاده از آن بدین صورت است که موتور از طریق زنجیر به یک جسم ثابت متصل می شود. البته، این روش ایمنی بالایی دارد؛ زیرا زنجیر و قفل، جنس فولادی دارند. مدل دیگر، قفل ‌های ضد برش کابلی و شیلنگی است، که از جنس فولاد یا نیکل هستند. این قفل ها به راحتی بریده یا شکسته نمی شود، پس در نیجه امنیت بالایی دارد.

شکستن قفل موتور سیکلت

چطور موتور سیکلت خود را در برابر سارقین ایمن کنیم ؟

هرچه قفل موتور سیکلت قوی تر و پیشرفته تر باشد، احتمال دزدیدن آن کمتر است. البته می توانید با کمک سیستم ردیابی، اطمینان از دزدیده نشدن موتور افزایش دهید، اما این روش در بین موتورسواران چندان مورد پسند نیست.

دارندگان موتورسیکلت، باید هنگام پارک وسیله نقلیه خود، به فضای پارکینگ توجه کنند و از سوئیچ مخفی استفاده کنند. دستگاه باید با قفل محکم و مطمئن، ایمن شود. سعی کنید موتور را در پارکینگ پارک کنید، تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. اما مهمترین نکته پارک نکردن موتور در مکان های شلوغ است. نحوه باز و بسته کردن قفل نیز بسیار راحت است. اگر مجبور به این کار هستید، حتماً از قفل هایی مانند قفل دیسک، قفل گردن و قفل ترمز استفاده کنید.

قفل موتور هوشمند

جالب است بدانید که، بعضی از قفل‌ های موتور سیکلت مجهز به تکنولوژی‌ های پیشرفته تری مانند اسکنر اثر انگشت، رمز عبور و فرکانس رادیویی هستند که امنیت بیشتری را برای موتور سیکلت شما فراهم می‌ کنند. در هر صورت، برای انتخاب قفل مناسب برای موتور سیکلت خود، بهتر است از نظرات و تجربیات دیگران نیز استفاده کنید. تمامی این روش ها منجر به افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت وسیله و متضرر شدن شما می شود.

انواع قفل موتور سیکلت ارزان قیمت و باکیفیت، در مدل های گوناگون موجود است. که می توانید بهترین قفل را  براساس معیارهای خود انتخاب و خریداری  کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *