لیسته
0

خرید 45 مدل قفل فرمان و پدال ماشین ایرانی و خارجی [ایمن] و ضد سرقت

5/5 - (1 امتیاز)

قفل فرمان و پدال ماشین بهترین گزینه برای افزایش امنیت خودرو است. امنیت خودرو بسیار مهم است. به همین دلیل، ابزار و وسایلی مانند قفل فرمان و پدال اتومبیل می تواند در این زمینه کمک کند. این قفل ها در دو نوع کشویی و عصایی وجود دارند، و ممکن است دارای دو یا سه کلید باشند. پیشنهاد می کنیم برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با انتخاب و خرید این قفل ها به خاطر داشته باشید.

چرا باید قفل فرمان و پدال ماشین داشته باشیم ؟

ایمنی خودرو یکی از نگرانی های صاحبان خودرو است. بنابراین، مردم برای تأمین مقدار زیادی از این امنیت، از وسایلی مانند قفل فرمان و پدال ماشین استفاده می کنند. اتومبیل های ساخت داخل در بیشتر موارد، امنیت کمتری دارند و درب خودرو به راحتی باز می شود. به همین دلیل است، که وقتی مجبورید ماشین خود را در جایی غیر از پارکینگ پارک کنید، دائماً نگران ایمنی آن هستید.

قفل فرمان خودرو سه کاره

اما برای رفع این نگرانی می توانید از دستگاه هایی مانند دزدگیر خودرو کمک بگیرید. البته با وجود دزدگیر هم، هنوز احتمال سرقت خودرو وجود دارد. بنابراین بهتر است از روش های دیگر استفاده کنید.

فرمان و پدال یکی از مهمترین قطعات یک ماشین است. وقتی فرمان را قفل می کنید، سارقان دیگر نمی توانند ماشین شما را تکان دهند یا حرکت دهند.

علاوه بر فرمان، پدال اتومبیل نیز در حرکت آن نقش مهمی دارد. بر این اساس، وقتی از قفل فرمان و پدال ماشین استفاده می کنید، می توانید هر دو قسمت را به طور همزمان قفل کنید. این امر، خطر سرقت اتومبیل شما را تا حد زیادی کاهش می دهد.

قفل فرمان و پدال اتوموبیل چگونه کار می کند ؟

اگر از مکانیسم قفل فرمان مطلع نیستید، باید گفت که این دستگاه با قفل کردن، از چرخاندن فرمان جلوگیری می کند. اگر می خواهید قفل فرمان بخرید، باید نکاتی را بخاطر بسپارید.

قفل ها انواع مختلفی دارند؛ و همه می توانند با استفاده از آن، امنیت خودروی خود را تا حد زیادی افزایش دهند، که سارقان نتوانند ماشین را بدزدند. توجه داشته باشید که اگر از قفل فرمان و پدال ماشین استفاده شود، حتی اگر درب اتومبیل باز باشد، دزد ها بازهم نمی توانند ماشین را حرکت دهند.

این قفل ها شکننده نیستند و به راحتی باز نمی شوند. در نتیجه، سارقان با وجود این قفل قادر به حرکت ماشین شما نخواهند بود.

نکات مهم و ضروری در خرید قفل فرمان

اگر اتومبیلی دارید که امنیت چندانی ندارد و احتمال سرقت وجود دارد، بهتر است در اسرع وقت قفل فرمان و پدال ماشين بخريد. این قفل ها از نظر کیفیت ساخت و همچنین شکل ظاهری، در دسته های مختلفی وجود دارند.

بسته به مدل های مختلف خودروها، این قفل ها نیز تنوع بالایی دارند و با در نظر گرفتن این مسئله، می توانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

قفل پدال خارجی

با کمک این قفل ها می توانید با خیال راحت ماشین خود را در خیابان یا جلوی درب خانه پارک کنید، و نگران دزديده شدن آن نباشيد. حتی اگر اتومبیل شما از امنیت بالایی برخوردار باشد، استفاده از این قفل ها باز هم می تواند امنیت خودرو را افزایش دهد.

قفل فرمان و پدال اتومبیل، با اينكه عملکرد خوبی دارند، قیمت مناسبی دارد و با خرید آن می توانید از سرقت ماشین خود جلوگیری کنید. دو مدل پرکاربرد این قفل ها به صورت عصايی و کشویی است.

سوئیچ های قفل ها، می توانند به صورت کامپیوتری یا معمولی باشد. برخی از قفل های فرمان، دارای دو عدد و برخی دارای سه کلید هستند. این قفل ها بیشتر از جنس فولاد ساخته می شوند و معمولاً دارای روکش pvc هستند. بنابراین حتما هنگام خرید به این موضوع توجه کنید.

انواع قفل فرمان و پدال ماشین باکیفیت، برای مدل های گوناگون ماشین ایرانی و خارجی، از جمله 206، پژو 405 و پراید و تیبا، در لیست زیر موجود است. براساس نیاز و بودجه ی مورد نظر، می توانید بهترین قفل فرمان را از میان پرفروش ترین مدل های زیر، خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *