لیسته
0

خرید 39 مدل بهترین فول رنج خودرو [قوی] و باکیفیت با قیمت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

فول رنج خودرو یک مکمل قوی برای تقویت سیستم های پخش صوتی در ماشین است. امروزه فول رنج های متنوعی در بازار یافت می شود، به همین دلیل انتخاب سخت می شود . در ادامه ی این مقاله نکات مهمی در مورد فول رنج ها می گوییم، پس تا پایان با ما همراه باشید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید.

فول رنج چیست ؟ چه کاربردی در ماشین دارد ؟

فول رنج خودرو نوعی بلندگو یا اسپیکر است، که اگر کمی خلاقیت در آن ها به خرج دهید در سیستم های پخش خانگی ، قابل استفاده می شوند. این نوع از باند ها بدون نیاز به درایور می توانند در هر رنج فرکانسی صدا تولید کنند. به همین دلیل محبوبیت زیاد و فروش بالایی دارند.

هنگام خرید فول رنج خودرو به چه مواردی توجه کنیم ؟

شکل ظاهری فول رنج، اولین نکته ای است که هنگام خرید باید در نظر بگیرید. دو مدل فول رنج وجود دارد: دایره ای و بیضی شکل، که انتخاب آن به نظر شما بستگی دارد. باندهای فول رنج دایره ای روی درب خودرو ها استفاده می شود. فول رنج بیضی یا خربزه ای در قسمت طاقچه خودرو قابل استفاده است.

توجه به اندازه باند

اندازه باند فول رنج، مورد دیگری است که هنگام خرید باید در نظر بگیرید. برای این منظور باید به سایز باند فابریک یا قبلی خودرو دقت کنید. البته بهتر است بدانید که اگر فول رنج بزرگتر یا کوچکتر باشد، می توان محل نصب را تنگ یا گشاد کرد. اما اگر می خواهید فول رنج، نصب راحتی داشته باشد و دردسری برایتان نداشته باشد، سایز فول رنج را متناسب با سایز باندهای قبلی انتخاب کنید.

بیشینه صدای خروجی فول رنج

بیشینه صدای خروجی، مورد مهم دیگری است که هنگام خرید فول رنج باید در نظر بگیرید. فول رنج، تمامی رنج های فرکانسی را ساپورت می کند، به همین دلیل فوق العاده است. اگر قصد گوش دادن اهنگ با صدای خیلی بلند دارید، باید فول رنج قدرتمندی بخرید که گران قیمت هستند.

تمام وارد بالا علاوه بر برند، روی قیمت فول رنج خودرو تاثیر گذار است. هنگام خرید دقت کنید که  فول رنج با برند معتبر از فروشگاه های مطمئن تهیه کنید. هنگام خرید فول رنج دقت کنید که با آمپلی فایر سازگار باشد. همچنین دقت کنید که قابلیت نصب آسانی داشته باشد.

بهترین مارک های میدرنج خودرو

پایونیر، بوستر، کنوود، جی بی ال، مکسیدر، مجیک آدیو، سونی، اینفینیتی، جی وی سی، توربو، آلپاین، راک، مارشال، بی ال اس، فوکال، کنوود پلاس، فیلیپس، چیکال، و ساووی از مارک های باکیفیت در زمینه تولید و عرضه فول رنج خودرو هستند. پیشنهاد می کنیم انتخاب و خرید خود را از میان این برندهای محبوب و شناخته شده در بازار انجام دهید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *