لیسته
0

خرید 39 مدل طبقه دیواری چوبی شیک و [مدرن] با قیمت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

طبقه دیواری چوبی یک وسیله ساده و کارآمد و راه حلی عالی برای نظم دهی به اشیاء و زیبایی دکوراسیون خانه یا محل کار است. به کمک این وسیله می توانید، کتاب، بشقاب، گلدان، مجسمه یا هر چیز دیگری را روی آن قرار داده و دکوراسیون خود را لوکس تر کنید. این وسیله عملکردی مشابه شلف دیواری دارد. در ادامه برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با خرید این وسیله بیان می کنیم.

اهمیت وجود و استفاده از طبقه‌‌ دیواری چوبی در دکوراسیون

امروزه به جای طاقچه های قدیمی در منازل از طبقه دیوار چوبی استفاده می کنند. این طبقه ها جنس ها و رنگ های متنوعی دارند و بر اساس نیاز و سلیقه ی خود می توانید آن را سفارش دهید. این طبقه ها فقط تزیینی نیستند، مزیت های دیگری دارند که شامل موارد زیر است:

فضایی برای قراردادن کتاب هایتان است که دسترسی به آن ها راحت باشد.

این طبقه ها رنگ بندی متنوعی دارند، به همین دلیل در اتاق ها و پذیرایی می توانید از آن استفاده کنید.

طبقه های دیوار چوبی کاربرد زیادی دارند، مثلا می توانید فضایی رمانتیک یا ساده و مدرن با آن ها ایجاد کنید.

به عنوان ردیف بالایی کابینت قابل استفاده است، این مدل، سبک مدرن کابینت های ایتالیایی است.

کنار تخت، در اتاق خواب کاربرد زیادی دارد. اینگونه دسترسی به وسایل برای شما راحت تر است.

سایز این طبقه ها قابل تغییر است و هر چیزی را می توانید روی آن بگذارید.

هنگام خرید طبقه‌‌ دیواری چوبی به چه مواردی توجه کنیم ؟

طبقه دیوار چوبی هم به صورت آماده وجود دارد، هم می توانید به نجار یا کابینت ساز سفارش دهید تا برایتان بسازد. اما اینکه آماده بخرید بهتر است زیرا سازنده، دید هنری و ذوق شما را ندارد. مدل های آماده بهتر هستند و تنوع زیادی دارند همچنین بهتر است بدانید که محکم و بادوام ساخته شده اند. نکات زیر برای افرادی مناسب است که از طبقه های آماده می خواهند استفاده کنند.

قبل از خرید باید در نظر بگیرید که چه وسیله ای می خواهید در داخل طبقه ها بگذارید، که عرض طبقات را انتخاب کنید.

نکته ی دیگری که باید هنگام خرید طبقه دیوار چوبی در نظر بگیرید، رنگ آن است. که باید با سبک کلی محیط مطابقت داشته باشد. مثلا روی دیوار سفید، طبقه با رنگ قهوه ای یا سیاه فوق العاده می شود.

جنس و طرح طبقات

جنس طبقه ی دیوار چوبی، مورد دیگری است که هنگام خرید باید در نظر بگیرید. بعضی از این طبقه ها از چوب های طبیعی ساخته شده اند، مانند چوب بلوط ، گردو و کاج. اگر طبقه ها از چوب طبیعی باشند، در برابر پوسیدگی و حشرات باید مقاوم سازی شوند. یا اینکه از چند لایه چوب ساخته شده باشند و لایه روی آن ضد آب باشد.

اگر طبقه‌‌ی دیواری چوبی را برای سالن پذیرایی می خواهید باید طرح متفاوتی نسبت به طبقه های داخل اتاق خواب بچه داشته باشد. باید طبقه ای که می خواهید در اتاق خواب بچه استفاده کنید، فانتزی و کودکانه باشد.

میزان تحمل وزن

هنگام خرید باید ابتدا در نظر بگیرید که چه وسیله ای می خواهید روی طبقه قرار دهید تا طبقه ای بخرید که تحمل وزن وسایل را داشته باشد. بعضی از طبقه ها نهایت تا 40 کیلو تحمل وزن دارند و بعضی دیگر تا 400 کیلو. حتی بعضی از آن ها تا 10 کیلو می توانند وزن تحمل کنند. همه ی این موارد به جنس چوب، اتصالات و نصب آن بستگی دارد.

برخی افراد ترجیح می دهند این طبقه ها در داشته باشند . اینگونه از افتادن وسایل جلوگیری می شود . اینگونه حتی می توانید وسایلی که می خواهید در دید نباشد درون طبقه ها بگذارید.

این طبقه ها بیشتر برای دکوراسیون استفاده می شوند و محیط را منظم و زیبا می کنند.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *