لیسته
0

خرید 49 مدل بهترین شامپو ضد شوره ایرانی و خارجی قوی و [پرفروش] با قیمت ارزان

3.5/5 - (4 امتیاز)

شامپو ضد شوره یکی از محصولاتی است که علاوه بر از بین بردن شوره سر، به دلیل ترکیباتی که دارد می تواند مو را نرم کند. موهای انسان به دلایل زیادی سلامتی خود را از دست می دهند. شوره بر اثر بیماری و عفونت هایی مانند درماتیت، پسوریازیس و یا اگزما و همچنین استفاده بی رویه از محصولات دارای مواد شیمیایی بر روی پوست سر ایجاد می شود. در این بین لازم است با کمک این محصولات، از پوست سر و موهای خود مراقبت کرده و جلوی آسیب های احتمالی را بگیریم. پیشنهاد میکنیم برخی نکات مهم و کاربردی را در رابطه با خرید این شامپو ها را به خاطر داشته باشید.

شامپو ضد شوره چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟

مراقبت از مو مهم است. ما باید از هر طریقی به سلامت موهای خود دقت کنیم، تا زیبا بمانیم. یکی از محصولات مو شامل شامپوی ضد شوره است. دلایلی که سر، شوره میزند، مختلف است. همانطور که از شامپو بدن برای پوست استفاده می کنیم ، برای از بین بردن شوره سر نیز، به این شامپو احتیاج داریم. علاوه بر شوره سر، مشکلاتی مانند اگزما و پسوریازیس نیز ممکن است ایجاد شود. در ادامه مواردی را توضیح می دهیم، که می تواند به شما در خرید شامپوی مناسب برای حل این مشکل، کمک کند.

شامپو ضد شوره قوی

در خرید شامپو ضد شوره چه مواردی را در نظر بگیریم ؟

برای خلاص شدن از شوره سر، باید از شامپوی ضد شوره استفاده کنید. اما باید به نکاتی در هنگام خرید توجه کنید، تا بتوانید کالای مناسبی را بخرید. در اینجا چند نکته مهم در این زمینه آورده شده است.

مواد تشکیل دهنده شامپو ضد شوره باید به دقت بررسی شوند. این ترکیبات همچنین دارای خواص نرم کنندگی و اثر ضد میکروبی هستند. چند نمونه از این ترکیبات شامل:

اسید سالیسیلیک: این ماده به از بین بردن عواملی که باعث ایجاد قارچ می شوند، کمک می کند و همچنین، برای لایه برداری از سلول های مرده ی پوست سر هم مفید است.

روی پیریتیون: استفاده از این ماده در شامپوی ضد شوره، باعث از بین بردن قارچ ها، باکتری ها و التهاباتی می شود، که باعث ایجاد شوره می شوند.

سولفید سلنیوم: مانند سایر مواد موجود در این شامپو، این ماده نیز ضد قارچ بوده و می تواند باعث تسکین پوست سر شود.

کتوکو نازول: مانند سایر ترکیبات، این ماده در درمان شوره ی سر مفید است.

گوگرد: جلوی رشد قارچ ها و باکتری ها را می گیرد.

تار ذغال ‌سنگ: این ماده یکی از موثرترین مواد برای درمان شوره ی سر است. البته توجه داشته باشید که شامپوی ضد شوره که حاوی این ماده است، ممکن است باعث تغییر رنگ موهای روشن شود و همچنین باعث می شود بعضی افراد به نور خورشید حساسیت پیدا کنند.

نکات مهم و ضروری در خرید شامپوی ضد شوره

شامپو ضد شوره، باید بر اساس نوع موی شما باشد. این بدان معناست که شما باید به نوع موهای خود توجه کنید و سپس شامپو را بخرید. اگر موهای شما خشک یا چرب است، باید محصول مناسب برای موهایتان تهیه کنید.

به عنوان مثال، اگر موهای شما خشک باشد و از شامپوی دیگری استفاده کنید، پوست سر شما قرمز شده و شوره سر افزایش می یابد. اهمیت این موضوع کاملاً واضح است و توجه به آن ضروری است. حتی اگر موهای خود را رنگ کرده اید، باید شامپویی سازگار با موهای رنگ شده، بخرید.

برخی از انواع شامپوی ضد شوره، ممکن است حاوی موادی باشند که می توانند باعث آلرژی شوند. به همین دلیل، لازم است قبل از اینکه شامپو را بخرید، به مواد تشکیل دهنده ی آن توجه کنید. مواد تشکیل دهنده ی شامپو روی برچسب ذکر شده است. در صورت امکان می توانید با پزشک مشورت کنید.

علاوه بر این ترکیبات ضد میکروبی، بعضی اوقات در این شامپوها از مکمل های گیاهی مانند عصاره چای سبز یا روغن درخت چای استفاده می شود، که موها را نرم می کند. به این ترتیب، اثر درمانی این شامپوها افزایش می یابد. همچنین باید توجه داشت که استفاده از سولفات و پارابن، می تواند به موها و پوست سر آسیب برساند. بعضی از شامپوها همچنین از موادی مانند روغن نارگیل، روغن رزماری و آب لیمو استفاده می کنند.

دیدن این کلیپ با نکات جالب را هم به شما پیشنهاد میکنیم

 

بهترین و پرطرفدارترین شامپوهای ضد شوره در بازار

مارک های پرطرفدار ایرانی و خارجی شامپو های ضد شوره عبارتند از: لدورا، ایروکس، اویدرم، فولیکا، کلیر، سریتا، صحت، اوه، بس و پرژک، که محصولات باکیفیتی را تولید می کنند. پیشنهاد میکنیم انتخاب خود را از بین این مارک های پرفروش و شناخته شده انجام دهید.

انواع شامپو ضد شوره ی مخصوص موهای چرب، خشک و معمولی، در مدل ها و برندهای گوناگون در لیست زیر موجود است. براساس نیاز، می توانید بهترین و مناسب ترین شامپو را از بین گزینه های زیر، خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *