لیسته
0

خرید 49 مدل ست پارچ و لیوان شیشه ای و پلاستیکی [شیک و جدید] با قیمت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

ست پارچ و لیوان، یکی از ظروف اصلی در آشپزخانه است، که در مهمانی های بزرگ می تواند زیباییش جلب توجه کند. این ظروف در ابعاد و طرح های مختلفی وجود دارند. این ظروف از مواد مختلفی ساخته می شوند. اما ظروف شیشه ای به دلیل ظرافت و زیبایی که دارند، معمولاً طرفداران بیشتری دارند. پیشنهاد می کنیم برخی نکات مهم و ضروری را در رابطه با خرید این ظروف به خاطر داشته باشید.

اهمیت انتخاب ست پارچ و لیوان باکیفیت

ظروف آشپزخانه، قسمت مهمی از دکوراسیون منزل به شمار می آیند. بر این اساس، خانم ها برای خرید بهترین ظروف، تمام تلاش خود را می کنند. بنابراین خرید محصولاتی مانند ست پارچ و لیوان، ست قابلمه، سرویس چای و … از جمله مواردی است که می تواند برای ایجاد یک دکوراسیون زیبا، مورد استفاده قرار گیرد.

تنوع مدل ها

در این میان، ست پارچ و لیوان بسیار متنوع است. این ظروف به طور مداوم و در هر مکانی مورد استفاده قرار می گیرد. نمی توانید کسی را پیدا کنید که از پارچ و لیوان استفاده نکند! بیشتر بدن ما از آب تشکیل شده. در مجالس رسمی یا حتی مهمانی های بزرگ و مهم، بهتر است از پارچ و لیوان های شکیل و زیبا استفاده شود. هماهنگ بودن این ظروف با بقیه ظروف خیلی مهم است.

ست پارچ و لیوان جدید

چرا باید یک ست پارچ و لیوان جدید و خاص داشته باشیم ؟

استفاده از ست پارچ و لیوان خاص در مهمانی های بزرگ ترجیح داده می شود. به این ترتیب علاوه بر یکنواختی و هماهنگی ظروف، می توانید ی سلیقه خود را نیز به همه نشان دهید. اما اگر این سرویس را ندارید، پیشنهاد می کنیم یک ست پارچ و لیوان زیبا بخرید.

اصولاً خانم هایی که زیبایی منزل و دکوراسیون برایشان مهم است، تمام ظروف مورد استفاده را به صورت سرویس و ست خریداری می کنند. برای بعضی افراد مهم است که همه ی ظروف آن ها یک شکل و هماهنگ باشد. زیرا این یک دست بودن ظروف، خود یک عامل چشم نواز است و زیبایی را چند برابر می کند. از طرف دیگر پارچ و لیوان فقط در خانه ها استفاده نمی شود. هر چقدر دوست دارید یک دکوراسیون زیبا در خانه داشته باشید، قطعاً سراغ رستوران هایی هم می روید، که ظروف زیبا و یک دست داشته باشند.

اهمیت دکوراسیون رستوران، از دکوراسیون منزل بسیار مهم تر است. زیرا یکی از فاکتورهای مهم جذب مشتری است. بنابراین رستوران ها از ست پارچ و لیوان نیز برای ایجاد جلوه ای یک دست، در محیط خود استفاده می کنند.

نکات مهم و ضروری در انتخاب ست پارچ و لیوان

امروزه پارچ و لیوان ها طرح ها و مدل های متنوع و مختلفی دارند. در ساخت این ظروف، از جنس های مختلفی استفاده شده است، که شما می توانید متناسب با نیاز و سلیقه ی خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید. پارچ و لیوان شیشه ای، محبوبیت بیشتری دارند.

زیرا می توانید مایعات را در پارچ یا لیوان مشاهده کنید و در مواردی که نوشیدنی رنگی، مثل نوشابه یا آب پرتقال در پارچ باشد، جلوه ی زیباتری روی میز به وجود می آورد. ست پارچ و لیوان ها جنس های مختلفی دارند از جمله: کریستال، بلور، پلاستیک، آلومینیوم، برنج و سفالی.

علاوه بر جنس ظروف، عوامل دیگری مانند ابعاد، ارتفاع، طراحی بدنه و درب پارچ نیز، بسیار مهم هستند. بعضی از مدل های ست پارچ و لیوان در دارند، اما بعضی دیگر از آن ها در ندارند. مدل های درب دار بهتر هستند، زیرا از بو گرفتن مایع داخل آن جلوگیری می کنند.

ست ها معمولاً 6 لیوان دارند، اما بعضی از مدل ها 4 لیوان یا کمتر دارند. سرانجام با توجه به نیاز خود، می توانید بفهمید کدام تعداد لیوان، مناسب شما است. اگر می خواهید یک مهمانی بزرگ برگزار کنید، باید چند دست پارچ و لیوان متناسب با تعداد مهمانان خود تهیه کنید.

انواع جدید پارچ و لیوان برای استفاده در منزل، رستوران، جهیزیه عروس و … در طرح ها، مدل ها و جنس های متنوع و گوناگون، در لیست زیر موجود است. براساس سلیقه و بودجه ی مورد نظر خود، می توانید بهترین ست پارچ و لیوان را از میان مدل های زیر انتخاب کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *