لیسته
0

خرید 45 مدل راکت پینگ پنگ آماتور و حرفه ای [باکیفیت] و ارزان قیمت

5/5 - (1 امتیاز)

راکت پینگ پنگ وسیله ای مهم برای انجام ورزش پینگ پنگ بوده که وجود آن کاملا ضروری است. بدون این ابزار نمی توانید این ورزش هیجان انگیز را تمرین کنید. خرید این وسیله، مانند هر خرید دیگری نیازمند رعایت برخی نکات مهم و ضروری است.

راکت پینگ پنگ چیست؟ چه کاربری دارد ؟

راکت پینگ پنگ وسیله ای مهم برای انجام ورزش پینگ پنگ بوده که وجود آن کاملا ضروری است. بدون این ابزار نمی توانید این ورزش هیجان انگیز را تمرین کنید. برای انجام ورزش پینگ پنگ باید یک راکت خوب و مناسب برای خود بخرید.

در خرید راکت پینگ پنگ چه مواردی را رعایت کنیم ؟

امروزه انواع مختلفی از راکت ها در بازار وجود دارد، که قبل از خرید آن باید اطلاعاتی به دست آورید. برخی از نکات، برای خرید یک راکت مناسب عبارتند از:

اولین نکته که باید مورد توجه قرار بگیرد در هنگام خرید راکت، نوع راکت است. امروزه راکت ها در سه نوع مختلف فلار، آناتومیک و استرایت وجود دارند، که انتخاب هر کدام از آن ها برای استفاده، بسته به سلیقه و نظر مربی و سبک بازی شما دارد.

خوب است بدانید که ساکنین قاره اروپا از نوع اول آن، آسیایی ها از مدل دوم و افراد با سبک بازی دفاعی، از مدل سوم آن، برای انجام این بازی استفاده میکنند. در صورتی که به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال می کنید، بهتر است در انتخاب نوع راکت دقت کنید.

توجه به جنس راکت

نکته دیگر که باید مورد توجه قرار بگیرد در هنگام خرید راکت، جنس راکت است. با پیشرفت علم و فناوردی در ساخت این گونه راکت ها، جنس راکت ها به دو صورت کربنی و غیرکربنی وجود دارند. همچنین برای انتخاب یک راکت خوب، بهتر است به جنس قسمت چوبی راکت دقت کنید و به میزان نرمی و سختی آن توجه کنید.معمولا افراد تازه کار، راکت هایی استفاده میکنند که از چوب نرم ساخته میشوند و افراد حرفه ای از راکت هایی با چوب های سفت استفاده میکنند.

نکته مهم دیگری که باید در زمان خرید راکت مورد توجه قرار بگیرد، جنس رویه راکت است. امروزه راکت ها با جنس رویه مختلفی مثل رویه صاف، رویه دانه کوتاه، رویه دانه بلند و رویه آنتی پیچ ساخته شده و وجود دارند. بهتر است اطلاعات لازم در مورد هر یک از این رویه ها را بدست آورید تا بتوانید هنگام خرید، مناسب ترین راکت را انتخاب کنید.

نکات ضروری در خرید راکت پینگ پنگ

وزن محصول، نکته بسیار موثر دیگری هنگام انجام این تمرین است. هنگام خرید دقت کنید، راکت دارای وزن کمتری نسبت به سایر محصولات باشد. زیرا استفاده از راکت سنگین، پس از یک تمرین طولانی، باعث خستگی و گرمای شدید دستان شما می شود.

نوع اسفنج سطح راکت، مورد دیگری است که باید هنگام خرید راکت پینگ پنگ، به دقت آن را در نظر بگیرید. بهتر است بدانید هرچه جنس اسفنج سطح مورد استفاده در راکت، سفت باشد، سرعت عملکرد شما در حین بازی سریعتر خواهد بود و البته عملکرد شما را نیز کاهش می دهد.

اگر اسفنج از سطح نرم تری ساخته شده باشد، در طول تمرین، سرعت عملکرد شما کاهش می یابد و در عوض، سرعت انجام تکنیک های مورد نظر شما افزایش می یابد.

انواع راکت حرفه ای در مدل های مختلف، در لیست زیر موجود است. بسته به نوع راکت مورد نیاز خود، می توانید بهترین مدل راکت پینگ پنگ را از گزینه های پرفروش زیر، انتخاب و خریداری نمایید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.