لیسته
0

35 مدل بهترین دوربین کنترل کودک [باکیفیت] و ارزان قیمت + خرید اینترنتی

5/5 - (1 امتیاز)

دوربین کنترل کودک یک ابزار ضروری برای والدین کودکان است تا بتوانند در هر لحظه بر روی رفتار و حرکات بچه ها نظارت داشته و اقدامات مناسب داشته باشند. این دوربین ها بهترین گزینه برای نظارت ، مراقبت و تامین آسایش کودک به شمار می رود. پیشنهاد می کنیم برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با خرید این دوربین ها به خاطر داشته باشید.

دوربین کنترل کودک چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟

دوربین کنترل کودک بهترین وسیله برای کنترل و نظارت روی کودکان برای افرادی است که فرصت رسیدگی کامل به بچه ها را ندارند. اگر شاغل هستید و یا مجبور به تنها گذاشتن کودکان در خانه بودید، این دوربین ها بهترین گزینه برای تامین آسایش و مراقبت از کودکان دلبند شما محسوب می شوند. به کمک دوربین کنترل، امکان مانیتورینگ و رصد فعالیت و حرکات کودک در لحظه فراهم شده و در مواقع بروز حادثه یا تهدید به راحتی متوجه این موضوع خواهید شد.

بهترین دوربین کنترل بر کودک

نکات مهم در خرید دوربین کنترل کودک

کیفیت مناسب دوربین، مهمترین نکته ای است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. شفافیت تصویر و توجه به جزئیات در محیط قرار گیری کودک بسیار مهم است. مدل هایی که امکان چرخش و گرفتن تصویر کامل از محیط را داشته باشند، گزینه بهتری به شمار می روند.

مورد بعدی طول عمر باتری دوربین کنترل کودک است. فرض کنید کودک خود را تنها گذاشته اید و دوربین شما شارژ نداشته و یه به سرعت باتری آن خالی شود ! در این صورت هیچ گونه نظارتی ندارید و ممکن است از خطراتی که بچه ها را تهدید می کند، بی خبر باشید. همچنین برخی مدل ها کامل با جریان برق کار می کنند و این مدل ها مناسب نیستند، زیرا در هنگام قطعی برق عملا هیچ تصویری از کودک خود نخواهید داشت. بنابر این مدل های شارژی با طول عمر باتری بالا را انتخاب کنید.

طول برد اتصال دوربین

گزینه بعدی برد اتصال و دسترسی به تصویر کودک است. یک دوربین کنترل کودک مناسب، باید تا فواصل طولانی تری با گوشی شما ارتباط داشته باشد. ممکن است در حیاط باشید یا یک خانه بزرگ داشته باشید، بنابر این باید در هر لحظه بتوانید به تصویر اتاق کودک خود دسترسی داشته باشید.

وجود میکروفون مناسب، نیز گزینه ای است که باید به آن توجه کافی داشته باشید. به کمک یک رکورد مناسب که در داخل دوربین تعبیه می شود، به راحتی از صدای گریه یا صدازدن های کودک باخبر خواهید شد.

یک دوربین خوب به شما کمک می کند تا به راحتی از اتاق خواب خود بر روی نوزاد نظارت داشته و مجبور نباشید در تمام طول شب به کودک سر بزنید. اگر کودک شما یک نوزاد چندماهه است، بهتر است دوربین بالای تخت یا گهواره نصب شود تا هنگام گریه به سرعت از کودک خود باخبر شوید.

دوربین کنترل کودک چه امکاناتی دارند ؟

این دوربین ها علاوه بر اینکه تصویر اتاق کودک را بر روی تلفن همراه شما نشان می دهند، دارای برخی امکانات و قابلیت ها کاربردی دیگری نیز هستند. معمولا این دوربین ها نرم افزار مخصوص اندروید یا ios، داشته و با هر تلفن همراهی به راحتی می توانید به نرم افزار مدیریت دوربین دسترسی داشته باشید.

برخی مدل امکان تغییر زاویه دید و حرکت به سمت اطراف را داشته و باعث می شوند تا بر تمام محیط نظارت کامل داشته باشید. همچنین نمایش دمای محیط اتاق ، ضربان قلب کودک، الگوی خواب ، سنسور حرارتی ، دید در شب ، پیچر صوتی، تشخیص صدای حیوانات و پشه ها و پخش موزیک در اتاق کودک از سایر قابلیت های برخی از این دوربین ها است که به کمک سنسورها انجام می شود. بسته به امکاناتی که دوربین دارد، قیمت آن متفاوت است.

بهترین مارک های دوربین کنترل کودک در بازار

شیائومی ، موتورولا ، اونت ، وی تک ، ماترو، فیلیپس ، برایتون ، سامر ، چیکو ، آماریلو ، پرایم ، آلکاتل ، ترندنت ، تامی تیپی و بلکین از بهترین برندهای تولید کننده دوربین کنترلی هستند و پیشنهاد می کنیم انتخاب و خرید خود را از میان این مارک های محبوب و شناخته شده در بازار انجام دهید.

در لیست زیر انواع دوربین کنترل کودک در مدل ها و امکانات مخلف وجود دارد. برحسب نیاز و بودجه مورد نظر، می توانید از میان پرفروش ترین گزینه های زیر، بهترین مدل دوربین کنترل کودک را بررسی، انتخاب و خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *