لیسته
0

خرید 42 مدل بهترین دست خشک کن برقی [پرقدرت] با قیمت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

دست خشک کن برقی و اتوماتیک وسیله ای کاربردی برای خشک کردن سریع دست ها پس از خیس شدن است که در مکان های عمومی مانند سرویس های بهداشتی استفاده می شود. در سال 1990 دست خشک کن برقی وارد بازار شد . این وسیله برای خشک کردن دست استفاده می شود و در مکان های عمومی و غیر عمومی قابل استفاده است. این وسیله حجم کمی دارد، همچنین در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارد. برای داشتن خریدی خوب، بهتر است ابتدا این نکات را بدانید، سپس سراغ خرید دستگاه بروید. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

مزایای استفاده از دست خشک کن برقی

اگر این دستگاه را داشته باشید دارای مزایایی است، یکی از آن ها این است که مصرف دستمال کاغذی به حداقل می رسد. در هتل ها، رستوران ها، ادارات حتما بهتر است از این دستگاه استفاده شود، زیرا بیشتر موجب رعایت بهداشت فردی می شود.

این وسیله در کنار مزایایی که دارد، دارای معایبی نیز می باشد.

دست خشک کن برقی فقط 40 درصد از رطوبت دست را می گیرد، مانند دستمال و حوله، دست را خشک نمی کند. دستمال و حوله تا 90 درصد رطوبت دست را می گیرد.

دست خشک کن، حوله یا دستمال کاغذی ؟ کدام یک بهتر است ؟

دستمال و حوله نسبت به این وسیله، خشک کردن را بهتر انجام می دهند، در این صورت میکروب ها روی دست نمی مانند.

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که اگر دست را با حوله یا دستمال خشک کنید، هیچ آلودگی روی دست نمی ماند.

در دانشگاه وست به نتیجه ای رسیده اند که نشان می دهد در عرض 10 ثانیه 96 درصد رطوبت دست با دستمال گرفته می شود و در عرض 15 ثانیه، کل دست خشک می شود.

ولی اگر بخواهید با این وسیله دستتان را خشک کنید، 45 ثانیه طول می کشد تا رطوبت دست گرفته شود. همچنین گرمایی که توسط این دستگاه تولید می شود، آلودگی را در هوا منتشر می کند. در این شرایط تا 255 درصد میکروب ها افزایش پیدا می کند. این میکروب ها در هوا پخش می شود و به دست منتقل می شود. در نتیجه میکروب هایی مثل “سالمونا” و ” آی کولای” نیز افزایش پیدا می کند.

اما از این نکته نیز نباید غافل شد، که اگر از دست خشک کن استفاده کنید تا 95 درصد هزینه خرید دستمال کم می شود . همچنین با این کار از محیط زیست بیشتر محافظت می کنید.

همچنین خرید دست خشک کن اتوماتیک دست دوم از سایت هایی مانند دیوار یا شیپور، در صورت سلامت و تمیزی و همچنین عملکرد درست دستگاه، می تواند خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی برای شما تلقی شود.

بهترین مارک های دست خشک کن در بازار

مارک های رینا، جانسون، سیتکو، کی دبلیو سی، مهسان، سان، رینو، چیکو، ایکوا، سهلان، نانانی و نورتکس از مارک های باکیفیت ایرانی و خارجی در این زمینه هستند. پیشنهاد می کنیم انتخاب و خرید خود را میان این برندهای معروف و شناخته شده در بازار انجام دهید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *