لیسته
0

خرید 33 مدل دانگل وای فای کامپیوتر و تلویزیون [پرسرعت] با قیمت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

دانگل وای فای ، برای اتصال رایانه ها یا لپ تاپ هایی که کارت شبکه بی سیم ندارند، یک راه حل سریع و راحت است. استفاده از اینترنت و رایانه های شخصی، و افزایش دورکاری، این روزها با گسترش بیماری کرونا، به طرز چشمگیری افزایش یافته است. اتصال به اینترنت به دو روش سیمی و بی سیم است، که برای اتصال بی سیم نیاز به کارت شبکه مخصوص است.

مهمترین کاربرد دانگل وای فای، اتصال شما به اینترنت به صورت بی سیم، در کمترین زمان ممکن است. پیشنهاد می کنیم برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با خرید این محصول به خاطر داشته باشید.

دانگل وای فای چیست ؟

دانگل وای فای ، ابزاری مفید برای اتصال رایانه شما به اینترنت از طریق شبکه بی سیم است. همانطور که می دانید، رایانه های شخصی به طور پیش فرض دارای پورت اترنت هستند و ما فقط از طریق پورت LAN و اتصال سیمی از طریق مودم، امکان وصل شدن به اینترنت را داریم. اما بعضی اوقات می خواهیم از راه دور به مودم وصل شویم، یا در شرایطی هستیم که سیم کشی طولانی امکان پذیر نیست. در این حالت، بهترین گزینه استفاده از دانگل است.

 

از دانگل Wifi کجا می توان استفاده کرد ؟

همانطور که گفتیم این دستگاه در لپ تاپ نیز قابل استفاده است. به هر دلیلی ممکن است کارت بی سیم شما ضعیف یا آسیب دیده باشد، یا برد آنتن آن پایین باشد. در این حالت از دانگل برای حل این مشکل می توان استفاده کرد. دانگل ، عملکردی شبیه دانگل بلوتوث دارد؛ که بسیاری از پخش کننده ها ، تلویزیون و اسپیکر کامپیوتر را به صورت بی سیم به هم متصل می کند.

نحوه استفاده از دانگل وای فای

نحوه استفاده از دانگل وای فای بسیار راحت است و تنظیم کردن آن در زمان کمی انجام می شود. دانگل از طریق پورت USB به کامپیوتر شما متصل می شود. فقط کافی است آن را به یکی از درگاه های سیستم خود وصل کنید تا شناخته شود. بعضی از مدل ها توسط ویندوز شناسایی نمی شوند و برای حل این مشکل، باید درایور مربوطه دانگل را که معمولاً در سایت سازنده ارائه می شود، بارگیری و نصب کنید. پس از اینکه این کار را انجام دادید، می توانید به راحتی از اتصال به اینترنت بی سیم، لذت ببرید.

نکات مهم و ضروری در خرید دانگل وای فای

خرید این قطعه، مانند هر دستگاه و قطعه ی دیگری نیاز به رعایت نکاتی دارد، تا بتوانیم یک خرید با کیفیت انجام دهیم. برخی از مدل ها دارای آنتن و برخی دیگر بدون آنتن هستند. هر یک از این دو نوع دانگل دارای مزایا و معایبی است، که باید از آن ها آگاه باشیم. همانطور که حدس می زنید مدل های بدون آنتن، برد اتصال کوتاه تری دارند و در مقایسه با مودم ها، گزینه مناسبی برای استفاده از راه دور نیستند.

دانگل وای فای پرسرعت

اما مدل های آنتن دار، دامنه اتصال بالایی دارند. این نوع دانگل ها، به صورت تک آنتن و دو آنتن وجود دارند. دانگل وای فای نیز بر اساس مدل آنتن دار یا بدون آنتن، برند سازنده، برد اتصال، نوع کدگذاری و … قیمت های متفاوتی دارند.

از آنجا که اتصال این قطعه و استفاده از آن به صورت دائمی است، برای استفاده از آن روی لپ تاپ یا کامپیوتر، بهتر است از هاب USB استفاده کنید تا درگاه های USB اشغال نشود. مخصوصاً در لپ تاپ که تعداد محدودی دارد.

انواع دانگل وای فای حرفه ای و باکیفیت در رنج های قیمتی گوناگون از برندهای پرفروش و پر طرفدار، در لیست زیر موجود است. براساس امکانات و بودجه ی مورد نظر، می توانید بهترین و با کیفیت ترین دانگل وای فای را از میان مدل های زیر، انتخاب کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *