لیسته
0

خرید 49 مدل خودکار و روان نویس کادویی لاکچری و [فانتزی] با قیمت ارزان

3.4/5 - (5 امتیاز)

خودکار و روان نویس می تواند یک هدیه ارزشمند برای دیگران باشد. گاهی اوقات هیچ ایده ای برای هدیه دادن به افرادی مانند رئیس یک مجموعه، همکاران، دوستان یا افرادی که کاملاً آن ها را نمی شناسیم، نداریم، در حالی که یک ست روان نویس و خودنویس بهترین هدیه برای این گونه افراد است. این ست هدیه، مجموعه ای پرکاربرد و زیبا است. ست خودکار و روان نویس هدیه ای نفیس، خاص و بسیار ارزشمند است، که می توانید به افرادی مانند مدیر مجموعه، دوستان و همکاران و… هدیه دهید و آن ها را سوپرایز کنید.

خودنویس چیست ؟ چه تفاوتی با خودکار دارد ؟

خودنویس و خودکار هر دو ابزار نوشتاری هستند، اما هیچ شباهت و اشتراکی با هم ندارند و از دو قسمت مجزا به وجود آمده اند. خودنویس، نوکی فلزی دارد که از طریق آن، جوهر به کاغذ منتقل می شود. در خودنویس، جوهر روان استفاده می کنند. مخزن خودنویس این قابلیت را دارد که به صورت دستی مجدد پر شود و یا عوض شود.

روان نویس

ابزار مورد علاقه خوشنویسان، خودنویس است. افرادی که کند نویس هستند، بهتر است به جای روان نویس، از خود نویس استفاده کنند. در رابطه با نگهداری خودنویس، در جیب یا کیف باید دقت کنید تا کیف یا لباستان جوهری نشود. دقت کنید همیشه نوک خودنویس به سمت بالا باشد، تا لباس یا کیفتان کثیف نشود.

 

روان نویس چیست ؟

روان نویس، یکی دیگر از ابزارهای نوشتن است. روان نویس وسیله ای بین خودکار و ماژیک است. روان نویس یک نوک ساچمه ای دارد، که برای نوشتن و انتقال جوهر روی کاغذ، باید روی سطح فشار داده شود تا جوهر از آن بیرون بیاید. روان نویس پیشنهاد خوبی برای افراد کند نویس نیست، زیرا جوهر آن پخش می شود. جوهر روان نویس، از جوهر خودکار دیر تر خشک می شود. در اصل، روان نویس برای افراد تند نویس مناسب است.

ست روان نویس و خودنویس، هدیه ای نفیس و با ارزش است. امروزه ست های روان نویس ها و خودنویس ها بسیار متنوع هستند، پس پاسخ گوی هر سلیقه ای هستند. برخی از این ست ها با توجه به موضوع ساختشان، طراحی منحصر به فردی دارند. جنس بدنه ی روان نویس و خودنویس ها متنوع است. بعضی از آن ها را از چوب و بعضی دیگر را از فلز می سازند.

علاوه بر اینکه نوع متریال و ساخت ست روان نویس و خودنویس مهم است. بسته بندی ست نیز اهمیت ویژه ای دارد. بسته بندی با توجه به نوع و موضوع اصلی ست طراحی می شود. و بیشتر بسته ها، جعبه های نفیس ساخته شده از چرم یا چوب هستند.

هنگام خرید ست خود نویس، خودکار و روان نویس مخصوص یا از برندهای معتبر، حتما به شناسنامه ی آن دقت کنید، تا نوع و نحوه ساخت مجموعه را بدانید. هر ست یک کد شناسایی منحصر به فرد دارد که سند مالکیت برای آن ست است. پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید این لوازم تحریر به این نکته توجه کافی داشته باشید.

در لیست زیر انواع مدل های مختلف خودکار و روان نویس در طرح های شیک و فانتزی برای استفاده شخصی یا هدیه دادن قرار دارد. برحسب سلیقه می توانید از میان پرفروش ترین گزینه های زیر، بهترین مدل خودکار و روان نویس را بررسی، انتخاب و خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *