لیسته
0

خرید 42 مدل جای کاغذ یادداشت چوبی و فلزی [فانتزی] با قیمت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

جای کاغذ یادداشت همانطور که از اسمش پیداست، وسیله ای ساده و کاربردی برای قرار دادن کاغذ است. بعضی افراد کار های روزانه ی خود را یادداشت می کنند تا جلوی چشمشان باشد و فراموش نکنند و به طور مرتب انجام دهند. به همین منظور کاغذ یادداشت باید جا داشته باشد تا گم نشود و جلوی چشم باشد. امروزه در اکثر مغازه هایی که لوازم تحریر می فروشند، جای کاغذ یادداشت وجود دارد، که می توانید تهیه کنید.

این وسیله یکی از وسایل لوازم تحریر است که برای خرید آن باید یک سری نکات را بدانید.این وسیله قیمت پایینی دارد، اما هر وسیله ای را باید با آگاهی انتخاب کرد.

نکات ساده در خرید جای کاغذ یادداشت

جای کاغذ یادداشت جنس های متنوعی دارد، مانند مانند بامبو، چرمی، پلاستیکی و حتی شیشه‌‌ای. جنس شیشه ای آن به دلیل اینکه شکستنی است، مناسب نیست. جنس پلاستیکی آن مقاومت بالایی دارد، اما از لحاظ زیست سازگاری، مناسب نیست. جنس های چرمی نیز در گذر زمان خرد می شوند. اما جنس چوبی بامبو بسیار مقاوم است و آسیب نمی بیند.

اگر می خواهید این وسیله با محیط کار شما همخوانی داشته باشد، باید رنگی را انتخاب کنید که هم هماهنگ باشد، هم متضاد با سایر رنگ ها باشد که جلوه ی خوبی داشته باشد.

ظرفیت و ویژگی ها

اگر در طول روز زیاد نت برداری می کنید، هنگام خرید جای کاغذ یادداشت، دقت کنید که ظرفیت زیادی داشته باشد. مثلا ظرفیت‌‌های 300 برگی انتخاب کنید.

بعضی از مدل ها برای نگهداری مداد و خودکار، فضایی دارند. اگر این مدل را انتخاب کنید یک ست کامل روی میز خود دارید، که کاربرد زیادی دارد.

طرح و رنگ

اگر این وسیله را می خواهید برای کودک خود انتخاب کنید، طرح فانتزی و کودکانه خریداری کنید. اما اگر برای محیط کاری و رسمی می خواهید، طرح‌‌های هخامنشی، سنتی، رسمی و یا حتی طرح‌‌هایی که امکان درج لوگو نیز دارند، مناسب تر هستند.

بعض از انواع این وسیله سخت هستند و کاغذ در آن ها کیپ می شود. هنگام خرید این وسیله دقت کنید که جای برداشتن کاغذ در آن آزاد باشد.

بهترین مارک برای خرید جای کاغذ یادداشت

میلانو، آلتین آی، لورل، استوریج مکس، نوتستر، پارسه شهاب تحریر، ایگل، پدیده نقش، تیج سان، کروبی، پارینه چرم، دورابل، اینفو، آونگ دکو و مهیاس از مارک های ایرانی و خارجی باکیفیت در این زمینه هستند و پیشنهاد می کنیم انتخاب و خرید خود را از میان این برندهای معتبر انجام دهید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *