لیسته
0

خرید 42 مدل تشک سگ و گربه خانگی نرم و [فانتزی] با قیمت ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

تشک سگ و گربه یکی از مهمترین ملزوماتی است که برای نگهداری این حیوانات باید تهیه کنید. افرادی که حیوان خانگی و سگ و گربه دارند، با خرید این وسیله کمک می کنند تا حیوان خانگی به راحتی در آن استراحت کند.در ادامه نکات مهم این تشک ها را گفته ایم، برای داشتن خریدی بهتر، تا آخر مقاله همراه ما باشید. در ادامه با لیسته همراه باشید.

نکات مهم در خرید تشک سگ و گربه

امروزه تشک مخصوص سگ و گربه مدل های مختلفی در بازار دارد. برای خرید یک تشک مناسب، چند نکته را باید در نظر بگیرید. اولین موردی که هنگام خرید تشک باید در نظر بیرید، اندازه ی محصول است. یعنی برای یک بچه گربه نیاز نیست یک تشک بزرگ خریداری کنید. و برای یک سگ بزرگ ، تشک مخصوص گربه کافی نیست. امروزه تشک ها، طرح ها متنوعی دارند و از مواد مختلفی ساخته شده اند. هنگام انتخاب دقت کنید تشک بادوام باشد و از پارچه های نرم ساخته شده باشد.

انتخاب نوع و مدل

مدل های پوشیده ی این تشک ها به گونه ای هستند که محافظ دارند، یعنی سگ و گربه گرم می ماند و محافظی در برابر نور است. مدل های روباز برای روز های گرم مثل تابستان مناسب است.

تشک هایی که مخصوص گربه ها هستند، کوچکتر از تشک سگ می باشد. این تشک ها، در خانه مکان راحتی برای استراحت حیوانات می باشد.

بعضی از افرادی که سگ دارند، شاید بخواهند از سگ بیرون از منزلشان نگهداری کنند، که می توانند از محصول جایگزین استفاده کنند.

ملزومات جانبی برای تشک سگ و گربه

بعضی وسایل دیگر برای نگهداری حیوانات خانگی نیاز است، که باید جدا از تشک خریداری کنید. برای پیدا کردن هر وسیله ای باید دسته محصولات حیوانات خانگی را بررسی کنید. هر وسیله ای بخواهید در این دسته پیدا می کنید.

یکی از این محصولات، ظرف غذا است که حیوانات به آن نیاز دارند و باید در نزدیک بستر آن ها باشد.

برای اینکه تشک گربه تمیز باشد، باید حیوان خانگی را هر روز تمیز کرد. برای تمیز کردن حیوانات خانگی به شانه پرز نیاز دارید. با این وسیله می توانید حیوانات را تمیز کنید، در این صورت برای حیوانات نیز دلپذیر تر است.

تشک سگ و گربه خانگی

یک تشک سگ و گربه مناسب چه ویژگی هایی دارد ؟

امروزه این تشک ها مدل های متنوعی دارند، که بر اساس هر نیازی مدل خاصی از آن را باید خریداری کرد. مثلا در زمستان باید تشک ضخیم انتخاب کنید.

خرید تشک ضخیم برای حیوانات در زمستان باعث می شود آن ها گرم بمانند.

اینگونه حیوانات در هوای سرد نیز لذت می برند، زیرا دیگر سردشان نمی شود. حتی برای راحتی بیشتر می توانید تشک آن ها را در کنار بخاری بگذارید.

سگ هایی سردسیر اگر روی تشک گرم بخواند و در کنار بخاری باشند، سرما اذیتشان نمی کند. حتی می توانید تشک های کرکی بخرید. اما بعضی افراد روی تمیز بودن منزلشان حساس هستند. در نتیجه باید تشک بدون پرز خریداری کنند.

در روز های سرد سال تشک هایی وجود دارد که باعث می شود از حیوانات در برابر سرما محافظت کند. تشک های مدل همبرگری، ساختار نرم و ضخیمی دارند که بیشتر حیوانات آن ها را دوست دارند.

یک مدل دیگر از تشک وجود دارد که به آن تشک اسکیمو می گویند. این مدل نیز ساختار گرم و نرمی دارد و برای نگهداری حیوانات مناسب است.

تشک گربه چادری نیز یک مدل دیگر از تشک است، که یک کوسن داخل آن وجود دارد، که لانه ی بسیار راحتی برای گربه ها و سگ ها است.

با در نظر گرفتن این نکات می توانید بهترین مدل تشک سگ و گربه نرم و مقاوم را برای حیوانات خانگی خود انتخاب و خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *