لیسته
0

خرید 49 مدل بهترین استیک ضد تعریق زنانه و مردانه خوشبو، [پرفروش] و ارزان قیمت

5/5 - (2 امتیاز)

استیک ضد تعریق ، یک محصول مفید و کاربردی برای جلوگیری از عرق کردن در هوا و فصول گرم سال است. کارکرد این محصولات بسیار ساده بوده و با بسته شدن منافذ بدن، از ترشح عرق شما جلوگیری می کنند. استیک، صابون مانند است، اما به صورت رولی مایع هم وجود دارد و با کمک غلتکی که روی سر آن نصب شده است، استفاده می شود.

استیک ضد تعریق چیست؟ چه کاربردی دارد ؟

این محصولات کاربردی جامد و صابونی، که به اسم استیک معروف شده اند، در واقع کاربردی همچون رول ضد تعریق دارد. تفاوت این دو، در مایع بودن و جامد بودن آن هاست. رولی به صورت مایع، و استیک به صورت صابونی است و حالت جامدی دارد. این محصول یک لایه محافظ روی پوست قرار میدهد، که از تعریق جلوگیری می کند. هم رول و هم استیک، هر دو یک کار را انجام می دهند و و به زبان ساده تر، مسیر خروج عرق را مسدود می کنند.

تعریق فواید زیادی دارد، اما تعریق زیاد نیز در بعضی مواقع اذیت کننده است، که باید رفع شود. یکی از این روش ها استفاده از عطر جیبی و ادکلن است، اما همیشه پاسخ گو نیست. استیک ضد تعریق، یکی از محصولاتی است که به مردم، در رفع این مشکل کمک می کند.علاوه بر این محصول، روش های دیگری نیز برای جلوگیری از عرق کردن وجود دارد، که عبارتند از: رول ضد تعریق، اسپری ضد تعریق و دئو دورانت. امروزه چون تنوع زیاد است، باید بفهمیم کدام محصول، انتخاب خوبی است

در میان محصولات موجود، استیک ضد تعریق و رول ضد تعریق، از محبوب ترین محصولات مورد استفاده در جهان هستند. حال ممکن است از خود بپرسید که کدام یک از این دو محصول، بهتر و با کیفیت تر است. برای پاسخ به این سوال، بهتر است این محصولات را بررسی کنید، تا عملکرد و مزایا و معایب آنها را بهتر درک کنید. به همین دلیل، ما قصد داریم ویژگی ها استیک ضد تعریق و رول ضد تعریق را توضیح دهیم، تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

تفاوت استیک ضد تعریق با رول ضد تعریق در چیست ؟

همانطور که گفتیم، رول ها نیز برای جلوگیری از عرق کردن استفاده می شوند. اما این محصولات، مایع شکل بوده و رایحه های مختلفی نیز دارند. این مایع در ظرفی است که در بالای آن غلتک قرار دارد. میتوانید آن را برای زیر بغل استفاده کنید تا عرق نکنید، این محصول به صورت یک پوشش است، که جلوی قطرات عرق را می گیرد.

حال که عملکرد و تفاوت بین این دو محصول را درک کردیم، سوال مهم این است که کدام یک، نسبت به دیگری برتری دارد. استفاده از هر کدام از آن ها به نظر و سلیقه شما بستگی دارد. مثلا فردی دوست دارد از استیک استفاده کند و فرد دیگر از رول، و هیچ فرقی نیز با هم دیگر ندارند، تنها فرق آن ها جامد و مایع بودن آن هاست. فقط در بعضی موارد، افراد دوست ندارند زیر بغلشان مرطوب شود، به همین خاطر از مدل استیک استفاده می کنند، که حالت صابونی دارد.
از طرف دیگر، استیک ضد تعریق زنانه یا مردانه به خاطر داشتن مواد صابونی، باعث تغییر رنگ لباس شما در ناحیه زیر بغل می شود. این بدان معنی است، که صابون به مرور به لباس می چسبد و روند شستشو را سخت می کند.

بهترین مدل های استیک ضد عرق در بازار کدام است ؟

همیشه انتخاب مارک و برند مناسب از میان هزاران مدل اورجینال و فیک کار دشواری است. همواره سعی کنید از مارک های خوب و پرطرفدار استیک ضد تعریق همچون رکسونا، داو، سکرت، نیوآ، الد اسپایس، کامان، ژیلت و مالیزیا، که محصولات باکیفیتی را تولید می کنند، استفاده کنید.

انواع جدید استیک ضد تعریق، مناسب برای استفاده آقایان و بانوان، در لیست زیر موجود است. بسته به نیاز و حجم مورد نیاز، می توانید بهترین استیک های ضد تعریق را، از مدل های زیر انتخاب کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *