لیسته
0

خرید 39 مدل استیکر اتاق کودک دخترانه و پسرانه [فانتزی] و جذاب

5/5 - (1 امتیاز)

استیکر اتاق کودک بهترین و کم خرج ترین کار برای تزیین اتاق کودکاناست.  هر مکانی از منزل مثل آشپزخانه، فضای پذیرایی و اتاق خواب به شیوه ی خاصی چیده شده، که انرژی خوبی به اعضای خانواده می دهد.استیکر اتاق کودک، فقط مخصوص اتاق کودک است؛ که در هر زمانی چه هنگام خواب ، چه هنگام بازی، حس خوبی به کودک می دهد.دوران کودکی تا نوجوانی، یک دوره ی خاص و طلایی برای فرزندان است. پس ما باید دنیای بیرونی آن ها را بسیار خوب رقم بزنیم. در ادامه برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با انتخاب و خرید این استیکرها بیان می کنیم.

هنگام خرید استیکر اتاق کودک به چه نکاتی توجه کنیم ؟

هنگام خرید استیکر اتاق کودک، اگر نکات مهم را بدانید می توانید فضایی پر انرژی و آرامش بخش برای کودک خود آماده کنید:

رنگ و سبک استیکر، نکته ی مهمی است که هنگام خرید استیکر اتاق کودک باید در نظر بگیرید. بهترین طرح، طرح ساده و با رنگ آمیزی شاد است. هنگام خرید دقت کنید استیکر با سبک و رنگ اتاق، هماهنگ باشد.

طرح و سایز استیکر اتاق کودک

هنگام خرید، باید به طرح استیکر توجه کنید. یعنی ابتدا مشخص کنید کودک شما به چه طرح و شخصیت کارتونی علاقه دارد، سپس همان طرح را خریداری کنید؛ که کودک با نگاه کردن به ان ها ذوق کند و انرژی بگیرد.

بهتر است بدانید که این طرح تا یه مدت برای کودک جذابیت دارد، با بزرگ شدن کودک، این جذابیت برای او از بین می رود.

هنگام خرید به سایز استیکر توجه کنید. استیکر بزرگ برای اتاق کوچک مناسب نیست، زیرا هم دیوار ها زود پر می شود، هم فضای اتاق شلوغ به نظر می رسد. همچنین برای اتاق بزرگ، استیکر کوچک مناسب نیست، زیرا به چشم نمی آید. پس ابتدا فضای اتاق را در نظر بگیرید، سپس استیکر با سایز مناسبی انتخاب کنید.

قابلیت شستشو و تعویض آسان

بعضی از استیکر ها قابل شستشو هستند و مقاومت خوبی در برابر مواد شوینده دارند. این مدل ها هر موقع کثیف شوند، می توانید آن ها را بشویید. پس هنگام خرید، به این نکته هم توجه داشته باشید.

هنگام خرید استیکر، دقت کنید که استیکر را به راحتی می توان تعویض کرد یا خیر. زیرا اگر از طرح استیکر خسته شوید، می توانید به راحتی آن را از دیوار جدا کنید، بدون اینکه دیوار آسیبی ببیند. زیرا سلیقه ی کودک بعد از مدتی عوض می شود.

تنوع و طرح های فانتزی و شاد

هدف اصلی استفاده از استیکر اتاق کودک، این است که به کودک روحیه و انرژی دهید. پس هنگام خرید حتما نظر او را بپرسید. شخصیت بعضی از کودکان پر جنب و جوش و خیال پرداز است، پس طرحی مناسب باید برایشان انتخاب کرد. بعضی از کودکان نیز به طرح های آرامش بخش مثل گل و درخت و طبیعت علاقه دارند.

البته هنگام خرید، با روانشناس کودک نیز می توانید مشورت کنید، بعضی اوقات ممکن است برای کودکان بیش فعال، طرح های آرامش بخش مناسب باشد و بالعکس.

هنگام خرید سعی کنید طرح های متنوع خریداری کنید، که هم تنوع داشته باشند، هم با هم متناسب باشند. طرح هایی مثل ستاره، ماه، خورشید، سفینه و شهاب سنگ، هم متنوع هستند، هم با هم هماهنگ هستند.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *