لیسته
0

خرید 45 مدل بهترین ست آینه سرویس بهداشتی [شیک و مدرن] با قیمت ارزان

3.7/5 - (3 امتیاز)

آینه سرویس بهداشتی ، یکی از اجزای اصلی دکوراسیون، در سرویس بهداشتی است. صرف نظر از نیاز به استفاده از این وسیله در سرویس بهداشتی، نمی توان نقش مهم آن را در ایجاد زیبایی و نظم در محیط انکار کرد. برای خرید یک آینه مناسب و زیبا، باید برخی از نکات مهم و کاربردی را در نظر داشته باشید. در ادامه با لیسته همراه باشید.

دلایل استفاده از آینه در سرویس بهداشتی چیست ؟

همانطور که دکوراسیون اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه برایمان مهم است، باید به دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز اهمیت بدهیم. در این راستا، آینه یکی از عناصری است که صرف نظر از کارایی اش، می تواند به دکوراسیون جلوه ای خاص بدهد. آینه، یکی از اجزای مهم تزئینی در محیط است. آینه باعث بزرگتر نشان دادن فضای داخلی می شود.

آینه های سرویس بهداشتی در مدل های مختلفی موجود است. برخی از مدل ها دارای قاب و بعضی از آن ها بدون قاب هستند. آینه ها جنس ها و نوع های مختلفی دارند. ابعاد و اندازه ی آینه ها نیز با هم تفاوت دارد. پیشنهاد می کنیم نکات زیر را برای خرید آینه بخوانید.

مدل آینه سرویس بهداشتی

در خرید آینه سرویس بهداشتی چه نکاتی را رعایت کنیم ؟

یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید این دستگاه باید در نظر گرفت، ابعاد آینه است. اندازه ی آینه، باید متناسب با فضایی باشد که قصد نصب آینه را دارید. آینه معمولاً بالای روشویی نصب می شود. بنابراین باید ابعاد این قسمت از سرویس بهداشتی را در نظر بگیرید و سپس به سراغ خرید مناسب ترین نوع آینه بروید.

اگر آینه ای که خریده اید، از عرض روشویی بیشتر باشد، نظم دکوراسیون به هم می ریزد. اگر عرض روشویی زیاد است، می توانید از چنین آینه ای استفاده کنید. هنگام خرید آینه باید به جنس آن توجه کنید. زیرا عمر مفید آینه، تا حد زیادی بستگی به جنس و کیفیت آن دارد.

در هنگام خرید آینه، باید به مدل و طرح آینه توجه داشته باشید. آینه ای عمودی باعث می شود فاصله سقف تا کف بیشتر به نظر برسد این امر برای بزرگتر جلوه دادن فضاهای کوچک تاثیر زیادی دارد. اگر روشویی شما گرد است، بهتر است آینه ی گرد بخرید تا زیبایی محیط را افزایش دهد.

در دکوراسیون، حتما رنگ محیط را باید در نظر بگیرید. بر این اساس، انتخاب رنگ آینه باید با رنگ روشویی، کاشی‌ ها یا سرامیک کف سرویس هماهنگ باشد. البته آینه هایی با قاب سفید، معمولاً محبوبیت بیشتری دارند.

استفاده از وسایل تزئینی مانند گلدان، می تواند زیبایی سرویس بهداشتی را بیشتر کند. استفاده از قفسه های تزئینی در کنار آینه بسیار جذاب هستند و جلوه ی خوبی دارند.

آینه دستشویی

داشتن یک کشو یا کمد می تواند به شما به نظم دادن وسایل کمک کند. اگر سرویس بهداشتی شما کمد ندارد، از آینه های کمد دار استفاده کنید تا این خلا را پر کنید. ست آینه و باکس سرویس بهداشتی، می تواند زیبایی محیط را چند برابر کند. همچنین ستفاده از نورپردازی در آینه، باعث دید و زیبایی بهتر می شود.

بهترین جنس آینه دستشویی

آینه های چوبی، فلزی، استیل، آلومینیومی، پی وی سی و پلاستیکی از جمله محصولات موجود در بازار هستند. با توجه به رطوبت محیط، بهتر است جنس آینه ی سرویس بهداشتی ضد آب انتخاب شود.

فضای داخل سرویس پر از باکتری و میکروب است. بنابراین، تمیز بودن آن و همچنین وسایل موجود در آن، بسیار اهمیت دارد. پس آینه ای بخرید که به راحتی قابل شست و شو باشد.

انواع جدید آینه سرویس بهداشتی در طرح های متنوع، با ابعاد گوناگون، در جنس های شیشه ای، استیل و پی وی سی در لیست زیر موجود است. براساس سلیقه و بودجه ی مورد نظر، می توانید مناسب ترین و بهترین آینه را انتخاب و خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *