لیسته
0

خرید 39 مدل آویز ساعت طلا [فانتزی] طرح ماه تولد و چشم نظر با قیمت ارزان

5/5 - (2 امتیاز)

آویز ساعت طلا همان طور که از نامش پیداست، وسیله ای برای جذاب شدن ساعت مچی است که از طلای 18 یا 24 عیار ساخته می شود. آویز ساعت یک گزینه عالی برای افرادی است که می خواهند استایلی خاص داشته باشند. پیشنهاد می کنیم برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با خرید این محصول به خاطر داشته باشید.

آویز ساعت طلا چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟

آویز ساعت طلا یک وسیله فانتزی و ساده از جنس طلا است که جذابیت خاصی به ساعت مچی شما می بخشد. این آویزها مناسب انواع ساعت بوده و بین دختران جوان محبوبیت بالایی دارد. این آویزها با طراحی های شیک و ظریف مانند گردنبند، به دور بند ساعت شما بسته می شود. استفاده از این وسیله در مجالس و مهمانی ها، استایل شما را جذابتر و دلنشین تر می کند.

این آویز هم برای خانم ها و هم اقایان قابل استفاده بوده و در طرح ها و الگو های مختلفی وجود دارند. طرح هایی مانند ماه تولد، قلب ، حیوانات ، آویز ساعت چشم نظر، آویز ساعت طرح اسم ، حروف الفبا ، طرح حیوانات و ریسه از طرح هایی هستند که برای این آویز ها وجود دارد. با وجود قیمت نسبتا مناسب، این اکسسوری جذابیت و حس خوبی به شما منتقل می کند.

آویز ساعت طلا چشم نظر

انواع طرح های آویز ساعت طلا کدام است ؟

این آویز ها در طرح های مختلفی از جنس طلای 18 یا 24 عیار ساخته می شوند. هرچه عیار طلا بالاتر بوده و طرح های فانتزی تر روی آویز کار شده باشد، قطعا قیمت بالاتری دارد. این آویز ها از سایر جنس ها مانند نقره ، برنز و استیل نیز ساخته می شود، اما مدل های ساخته شده از طلا بسیار جذاب و پرطرفدارتر است.

آویز ساعت طلا ماه تولد و حروف

یکی از محبوب ترین طرح های آویز ساعت طلا، ماه تولد و حروف است. حروف انگلیسی مانند M ، N ، S  و A از پرطرفدارترین طرح هایی هستند که برای آویز ساعت انتخاب می شوند.

آویز ساعت چشم نظر

افرادی که به چشم نظر معتقد هستند، به دنبال آویز ساعت با این طرح ها هستند. در بسیاری از آیات و روایات بر چشم نظر تاکید شده و استفاده از این نوع آویز ها روی ساعت، می تواند مشکلات را از شما دور کند.

آویز ساعت سفید

آویز ساعت طلای سفید، یک انتخاب عالی برای افراد خاص پسند است. معمولا طرح های جذاب عاشقانه ای روی آویزهای سفید طراحی می شود. استفاده از این نوع آویز ها نیز در مجالس بسیار زیاد است.

نکات مهم و ضروری در خرید آویز ساعت طلا

هنگام خرید آویز مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر طرح خوب، علاوه بر ست شدن با سایر پوشیدنی های شما با ساعت شما نیز به زیبایی هرچه تمام تر ست شده و استایل شما را به کلی متحول کند. رنگی را انتخاب کنید که مشابه یا نزدیک به رنگ ساعت و لباس های پر استفاده شما باشد.

در هنگام خرید آویز ساعت حتما به کیفیت و دوام قفل و زنجیر و نوع بافت آویز دقت کنید، زیرا قفل آویزی که میخواهید بخرید باید استحکام و دوام کافی داشته باشد زیرا جنس طلا حساس بوده و نباید دچار شکستگی و خرابی شود.

بهترین برندهای آویز ساعت طلا در بازار

آویز ساعت ریسه گالری ، کیاگالری، مایا ماهک، رزا، پرسته، زرمان، باراد زر، زرین، تاج، طلای مستجابی، کرابو، زردونه، نفیس، شانا، سین سان، آمانژ، میو گلد، آلند، عدنان، کانیار گالری و مدیا گلد از برندها و طلاسازهایی هستند که محصولات جذاب و عالی را روانه بازار می کنند.

در لیست زیر انواع آویز ساعت طلا در طرح های شیک و فانتزی و عیارهای مختلف طلا وجود دارد. برحسب سلیقه و بودجه مورد نظر می توانید از میان پرفروش ترین گزینه های زیر، بهترین مدل آویز ساعت طلا برای ساعت زنانه یا ساعت مردانه انتخاب و خریداری کنید.

نظرات کاربران

  •  در صورتی که تجربه استفاده از محصولی را دارید ، برای سایر کاربران تجربه خود را به اشتراک بگذارید.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *